AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Eller er den oppskrytt? Er det nr 2 som er vanlig hvis man vil bruke den som highlighter under bryn osv, i tillegg til å dekke ringer under øyne+urenheter? Den er jo dyr, og vet ikke om den er såå bra at den er verdt det? Anonymous poster hash: f1509...6ec
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Bahh, autocorrect på overskriften.. Touche Eclat skulle det stå.. Anonymous poster hash: f1509...6ec
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Jeg synes den er god, men har et par venninner som mener den er oppskrytt. Det finnes helt sikkert concealere som er billigere og bedre. Fargen kommer an på hudfargen din. Jeg er ganske lys(men ikke direkte blek), og jeg har brukt #1. Anonymous poster hash: 9a545...254
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Oppskytt. Inneholder mineralolje. Anonymous poster hash: 588cb...42d
Gjest Euforia Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Jeg synes den er oppskrytt. Jeg må bruke nr 2, jeg er veldig hvit. Nr 2 har gultoner, mens nr 1 har rosatoner, det går ikke etter "hvem som er lysest". Når det er sagt, så vil den ikke fungere som en concealer alene. Jeg pleier å bruke den til å markere hvilke områder jeg vil få frem, f.eks. ved brynene og på nesa. Dessuten inneholder den mineraloje, som ikke er bra for huden.
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Den er nok muligens litt oppskrytt, men den er nå et fast innslag i sminkepungen min og har vært det siden den kom! Det er en relativt dårlig concealer, jeg bruker den kun til contouring. Legger den under øyenbryn, på kinnben, ned neseryggen osv. Der man legger highlighter Den er ikke spesielt god på urenheter, og har du mørke ringer under øynene så ville jeg brukt en bedre concealer først, og så kanskje bare highlighte litt i øyenkrok og rett under vippekanten etterpå. Synes touche eclat er aller best til å legge langs øvre leppekant og på de to strekene fra nesen til leppa (hva nå det heter..), det gjør bare at leppene ser store, flotte og markerte ut selv om man ikke har brukt annet enn lypsyl på dem. Ellers er jo effekten ganske beskjeden, men det er vel litt av poenget også. Det er veldig naturlig resultat, touche eclat er et hverdagsprodukt for meg.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Oppskrytt. Eller det kommer kanskje litt an på bruken. Selv kjøpte jeg den for å bruke som concealer på killerkvisen som dukker opp en gang i måneden. Hjelper ikke på å skjule den iallefall. Anonymous poster hash: 318d8...dde
Lady Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Tenkte på denne selv, men om den er oppskrytt er det ingen vits.. Er det en annen concealer dere anbefaler?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Oppskrytt. Eller det kommer kanskje litt an på bruken. Selv kjøpte jeg den for å bruke som concealer på killerkvisen som dukker opp en gang i måneden. Hjelper ikke på å skjule den iallefall. Anonymous poster hash: 318d8...dde Touche eclat er ikke ment for å dekke over kviser.. Den er lysreflekterende som derimot vil gjøre at kvisen popper skikkelig fram den brukes for å dekke mørke ringer under øynene eller som en highlighterAnonymous poster hash: aa305...277
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Touche eclat er ikke ment for å dekke over kviser.. Den er lysreflekterende som derimot vil gjøre at kvisen popper skikkelig fram den brukes for å dekke mørke ringer under øynene eller som en highlighterAnonymous poster hash: aa305...277 Nemlig.
Rosewood Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Tenkte på denne selv, men om den er oppskrytt er det ingen vits.. Er det en annen concealer dere anbefaler? Jeg bruker concealer fra Makeup store den har 3 farger, en gul til å dekke over kviser, en rosa til å dekke over mørke ringer og en beige som man kan bruke til å blande med de to andre og funker også fint som en primer til øyeskyggen loveit
Gjest earthquake Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Jeg liker den veldig godt. Den gjør det den skal, som er å highlighte og nummer 2 passer meg perfekt.
Lady Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Jeg bruker concealer fra Makeup store den har 3 farger, en gul til å dekke over kviser, en rosa til å dekke over mørke ringer og en beige som man kan bruke til å blande med de to andre og funker også fint som en primer til øyeskyggen loveit Åh, den er vel ikke såå dyr heller? Vet du om den er god å bruke, når man har litt uren hud? Dekker den røde områder godt?
Gjest BabyBlue Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 Oppskrytt fordi det finnes produkter som er bedre og billigere, men produktet er også notorisk kjent for å bli brukt feil. Den er ment for å lysne opp områder (ligger i produktets navn), ikke for å dekke til urenheter eller ultramørke ringer under øynene. Den gjør det den gjør, og funker som som så. Hvis du vil ha et produkt som fjerner problemområder helt må du gå for noe som er mer pigmentert og mindre flytende i konsistensen.
Gjest Conradine Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 Jeg har kun brukt den som highlighter .. Når det gjelder concealer så er det ingen som kommer opp mot Christian Dior Diorskin Nude
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #17 Skrevet 17. november 2013 Egentlig synes jeg hele "highlighter" under øynene konseptet er litt oppskrytt Anonymous poster hash: 96c12...09a
Gjest ghej75 Skrevet 17. november 2013 #18 Skrevet 17. november 2013 Jeg har i blant litt rød hud/kviser og er kjempefornøyd med denne fra iHerb. Den dekker godt og føles og ser helt naturlig ut på. Føler ikke jeg trenger å bruke noe annet enn den, bare ta litt ekstra på problemområder. Den er heller ikke testet på dyr, noe jeg synes er kjempeviktig, også er den billig og drøy i bruk .
Rosewood Skrevet 17. november 2013 #19 Skrevet 17. november 2013 Åh, den er vel ikke såå dyr heller? Vet du om den er god å bruke, når man har litt uren hud? Dekker den røde områder godt? Jeg tror den kostet ca 260 kr? På makeup store i Bergen. Jeg synes ikke det er så altfor gale, jeg har hatt den i 2 år nå, brukes så og si hver dag og jeg har en god del igjen så den varer ihvertfall lenge og den er kjempegod. Dekker kvisene kjempegodt! Jeg tror det skal gå fint til uren hud, nå har ikke jeg uren hud da så jeg kan ikke si det med 100 % sikkerhet men jeg trooor det skal gå fint
Lady Skrevet 17. november 2013 #20 Skrevet 17. november 2013 Jeg tror den kostet ca 260 kr? På makeup store i Bergen. Jeg synes ikke det er så altfor gale, jeg har hatt den i 2 år nå, brukes så og si hver dag og jeg har en god del igjen så den varer ihvertfall lenge og den er kjempegod. Dekker kvisene kjempegodt! Jeg tror det skal gå fint til uren hud, nå har ikke jeg uren hud da så jeg kan ikke si det med 100 % sikkerhet men jeg trooor det skal gå fint Åh, da er den drøøy hvertfall! Er det denne? http://www.makeupstore.se/nonn/products/base/concealer/coverallmix Trodde makeupstore var billigere, men om den varere så lenge, blir det jo billig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå