Gå til innhold

Vinter-OL på TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker vinteridrett, og gleder meg vanvittig til OL! Men denne gangen er det TV2 som har fått rettighetene, og dette bekymrer meg.

Blir Kommentatorene byttet ut? kommer til å savne Ola Lunde, arne Scheie og alle de andre :sukk: Og alle disse hersens reklamene som tv2 har HELE tiden.

Hvorfor måtte TV2 få rettighetene :sur:

Hvilke forventninger har dere til tv2s dekning av vinter-OL?

Anonymous poster hash: f4d4e...fc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor måtte TV2 få rettighetene :sur:

De betalte mest...

Anonymous poster hash: 3496d...58f

Skrevet

Ser for meg alt blir avbrutt av reklame HELE tiden(helst gjerne rett før innspurten osv.). Liker ikke..

Jaja, får jo i det minste Kaggis og Paasche med på kjøpet da, det er vel det eneste positive jeg finner med OL på Tv2!

Skrevet

TV2 har fått myket opp reglene for reklamepauser litt, og de har garantert at de i hovedsak vil komme tidlig i øvelsene. Irriterende, men antagelig overkommelig.

Mer bekymret for kommentatorene, selv om en del ser bra ut også. Det er ikke mer enn 16 år siden TV 2 og NRK delte OL-rettighetene sist, faktisk:

Jørn Sundby, som har kommentert OL på Eurosport i årevis, kommenterer hopp.

Harald Bredeli kommenterer skiskyting, slik han gjorde i 1998-OL.

Christian Paasche skal kommentere langrenn. Akkurat det blir fint, han er glimrende kommentator og har kommentert en hel del OL før.

Øyvind Alsaker kommenterer alpint. Har kommentert OL før, og har vært alpintkommentator.

Asbjørn Myhre kommenterer skøyter. Ikke særlig rutinert på det, men en ok kommentator.

Kasper Wikestad kommenterer snowboard og freestyle. Aner ikke hvor god peiling han har på det, men som kommentator er han ganske bra.

Mads Kaggestad kommenterer bob, skeleton og aking. Samme som med Wikestad: Fin fyr og kommentator, vet lite om ekpertisen.

Jørgen Klem kommenterer curling. Kommentert noe curling før.

Så skal en del av dem ha med seg egne ekspertkommentatorer. Der tror jeg nok noen av de som har vært eksperter på NRK kan bli hentet inn også, jeg håper i hvert fall det. Alt i alt tror jeg ikke dette blir NRK-nivå, men det blir heller ikke så katastrofe som man kanskje skulle tenke umiddelbart.

Anonymous poster hash: 4a38d...708
Skrevet

Skal det være reklame inne i øvelsene?! Herregud. Jeg vil ha det på NRK!!

Anonymous poster hash: cb555...577
Skrevet

Det hjelper lite at reklamepausene er tidlig i løpene. Vi vil se hele løpet uten pause!!

Og jeg vil ikke ha andre kommentatorer enn de på NRK:(

NRK er virkelig flinke til sånne ting, OL studio, reportasjer, ol.

Hvorfor kan ikke både NRK og TV2 ha OL, så kan seerne bestemme hvem de vil følge? Tipper flesteparten hadde valgt NRK da..

Anonymous poster hash: f4d4e...fc4
Skrevet

Jeg er mest skeptisk til Harald Bredeli som skiskytterkommentator. Når han kommenterer håndball er det mest skriking og bråk, synes jeg. Med Dorte Skappel som "kommentator" i kunstløp kan det vel også gå galt? Eller så får hun fokusere på kjolene og deltakernes kjærlighetsforhold/generell sladder.

Ellers regner jeg med det vil bli ekstremt fokus på noen få utøvere (les: Northug) og øvelser. Hvis man er interessert i mindre idretter, eller øvelser der nordmenn ikke har medaljesjanser, er jeg redd for at man vil bli avspist med kortere sammendrag.

Håper de klarer å plassere reklamen slik at vi ikke går glipp av noe. Og at nettsendinger blir gratis!

Anonymous poster hash: 0f69a...f2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...