Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Primula
Skrevet

Klarer dere å vente til siste episode kommer hit eller?

Jeg gjorde det ikke, måtte se på linkene i dagens aviser for å finne ut hva som skjedde med alle sammen. :oops: Forøvrig ingen store overraskelser da..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Nei, jeg måtte vite om det ble et par av Ross og Rachel til slutt :wink:

Skrevet
Nei, jeg måtte vite om det ble et par av Ross og Rachel til slutt :wink:

Ble det det da??

Skrevet
Klarer dere å vente til siste episode kommer hit eller?

Jeg gjorde det ikke, måtte se på linkene i dagens aviser for å finne ut hva som skjedde med alle sammen.  :oops:  Forøvrig ingen store overraskelser da..

Det var vel strengt tatt ikke nødvendig å klikke seg videre en gang; VG Nett hadde hvertfall plassert høyt oppe på førstesiden hvordan det går.

Dumt, syns jeg, som helst ville se det med egne øyne først..

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg klarer aboslutt å vente. Syns denne serien begynner å bli forslitt, med de samme morsomhetene gang på gang. Sikkert lurt å slutte mens leken er god.

Ble det et par av de? :oops:

Gjest gjesta
Skrevet

Om de ble et par? Skal jeg ikke røpe, men her kan dere lese selv.

For å komme til den "store" avslørelsen må dere langt ned på siden, og det kommer advarsel først. Fint gjort av de som skrev artikkelen, syntes jeg.

(Men hjalp det? Nope :riste: )

Skrevet

Jeg måtte også vite.

Skrevet

*slettet*

Skrevet

jeg så de to siste episodene i går kveld.. var så utrolig trist og bra samtidig : ekkelt og tenke på at det er helt slutt, savner dem allerede..

Gjest King James
Skrevet

jeg synnes at friends burde slutta etter sesong 5

Skrevet

Selvfølgelig klarer jeg ikke å vente! Vil det forsåvidt ikke heller. Når en serie er slutt og "alle" vet hvordan den ender, blir jeg nødt til å vite det også. Gleder meg til å se episodene på TV allikevel jeg, selv vi selvfølgelig ligger etter Norge også her... :roll: Ender kanskje opp med å laste den ned...

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet

det er jo en slefølge at vi ligger etter man kan ikke vente og få episoden samtidig med når de får den i usa.

Skrevet
det er jo en slefølge at vi ligger etter man kan ikke vente og få episoden samtidig med når de får den i usa.

Er det noen som har sagt at de synes dette er rart? :klø:

Jennifer

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente!! Er bittelitt nysgjerrig av meg :oops: Og jeg synes det endte fint!

Skrevet

Jeg venter i spenning jeg, og det skal jeg klare!!! Vil derfor ikke vite noenting!!! :wink:

Skrevet

Jeg måtte lese artikkelen, og det slutter som jeg trodde...

Skrevet

Ja, jeg klarer å vente og det blir lettere når ikke alle snakker om det hele tiden og smøres utover i alle trykte medier. Jeg vil ikke vite, jeg vil la meg overraske akkurat på dette.

Gjest Frigg
Skrevet

Akkurat når det kommer til venner så har jeg ikke klart å holde meg!

Har hengt rundt på http://www.epguides.com/ som en klegg og lest oppdateringer av episodene. Men, så slo vg til.

På en måte er det litt synd at avisene har latt det gå sport i å være den første ute med nyhetene i slike serie-sammenhenger.

Det er forhåpentligvis en del av befolkningen som ikke er så utålmodige som noen av oss. :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...