Gjest Primula Skrevet 7. mai 2004 #1 Skrevet 7. mai 2004 Klarer dere å vente til siste episode kommer hit eller? Jeg gjorde det ikke, måtte se på linkene i dagens aviser for å finne ut hva som skjedde med alle sammen. :oops: Forøvrig ingen store overraskelser da..
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2004 #2 Skrevet 7. mai 2004 Nei, jeg måtte vite om det ble et par av Ross og Rachel til slutt
Salt Skrevet 7. mai 2004 #3 Skrevet 7. mai 2004 Nei, jeg måtte vite om det ble et par av Ross og Rachel til slutt Ble det det da??
Orthia Skrevet 7. mai 2004 #4 Skrevet 7. mai 2004 Klarer dere å vente til siste episode kommer hit eller? Jeg gjorde det ikke, måtte se på linkene i dagens aviser for å finne ut hva som skjedde med alle sammen. :oops: Forøvrig ingen store overraskelser da.. Det var vel strengt tatt ikke nødvendig å klikke seg videre en gang; VG Nett hadde hvertfall plassert høyt oppe på førstesiden hvordan det går. Dumt, syns jeg, som helst ville se det med egne øyne først..
Gjest Embla s Skrevet 7. mai 2004 #5 Skrevet 7. mai 2004 Jeg klarer aboslutt å vente. Syns denne serien begynner å bli forslitt, med de samme morsomhetene gang på gang. Sikkert lurt å slutte mens leken er god. Ble det et par av de? :oops:
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2004 #6 Skrevet 7. mai 2004 Om de ble et par? Skal jeg ikke røpe, men her kan dere lese selv. For å komme til den "store" avslørelsen må dere langt ned på siden, og det kommer advarsel først. Fint gjort av de som skrev artikkelen, syntes jeg. (Men hjalp det? Nope )
Rio Skrevet 8. mai 2004 #10 Skrevet 8. mai 2004 jeg så de to siste episodene i går kveld.. var så utrolig trist og bra samtidig : ekkelt og tenke på at det er helt slutt, savner dem allerede..
Gjest King James Skrevet 8. mai 2004 #11 Skrevet 8. mai 2004 jeg synnes at friends burde slutta etter sesong 5
Malou Skrevet 8. mai 2004 #12 Skrevet 8. mai 2004 Selvfølgelig klarer jeg ikke å vente! Vil det forsåvidt ikke heller. Når en serie er slutt og "alle" vet hvordan den ender, blir jeg nødt til å vite det også. Gleder meg til å se episodene på TV allikevel jeg, selv vi selvfølgelig ligger etter Norge også her... Ender kanskje opp med å laste den ned... Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #13 Skrevet 8. mai 2004 det er jo en slefølge at vi ligger etter man kan ikke vente og få episoden samtidig med når de får den i usa.
Malou Skrevet 8. mai 2004 #14 Skrevet 8. mai 2004 det er jo en slefølge at vi ligger etter man kan ikke vente og få episoden samtidig med når de får den i usa. Er det noen som har sagt at de synes dette er rart? :klø: Jennifer
April Skrevet 10. mai 2004 #15 Skrevet 10. mai 2004 Jeg klarte ikke å vente!! Er bittelitt nysgjerrig av meg :oops: Og jeg synes det endte fint!
Ruby Skrevet 10. mai 2004 #16 Skrevet 10. mai 2004 Jeg venter i spenning jeg, og det skal jeg klare!!! Vil derfor ikke vite noenting!!!
Redhead Skrevet 10. mai 2004 #17 Skrevet 10. mai 2004 Jeg måtte lese artikkelen, og det slutter som jeg trodde...
Lizzie Skrevet 10. mai 2004 #18 Skrevet 10. mai 2004 Ja, jeg klarer å vente og det blir lettere når ikke alle snakker om det hele tiden og smøres utover i alle trykte medier. Jeg vil ikke vite, jeg vil la meg overraske akkurat på dette.
Gjest Frigg Skrevet 10. mai 2004 #19 Skrevet 10. mai 2004 Akkurat når det kommer til venner så har jeg ikke klart å holde meg! Har hengt rundt på http://www.epguides.com/ som en klegg og lest oppdateringer av episodene. Men, så slo vg til. På en måte er det litt synd at avisene har latt det gå sport i å være den første ute med nyhetene i slike serie-sammenhenger. Det er forhåpentligvis en del av befolkningen som ikke er så utålmodige som noen av oss. :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå