jolie Skrevet 7. mai 2004 #1 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg skal ha jord og potter og det som verre er. Plantasjen har jeg hørt om, men det må da være flere? Saken er at jeg er helt blank i hjernen.. Så.. noen som kan hjelpe? Webadresser også kanskje? Og kanskje noen anbefalinger og billig/bra? Tusen tusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mai 2004 #2 Del Skrevet 7. mai 2004 Oasen på skullerud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. mai 2004 #3 Del Skrevet 7. mai 2004 Nordstrand plantesenter er ganske lite, men bare helt utrolig flott! Kjempebra service der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #4 Del Skrevet 7. mai 2004 Mester Grønn på Alna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 8. mai 2004 #5 Del Skrevet 8. mai 2004 Enig med Tispa! Mester Grønn på Alnabru . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. mai 2004 #6 Del Skrevet 8. mai 2004 På plantasjen får du 200 liter med hagejord til 99kr! Vi har plantasjen like ved oss.. Like ved hellerudsletta. Ser den ved avkjøringen til hellerud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. mai 2004 #7 Del Skrevet 8. mai 2004 Oasen (Kotengs hagesenter) på Skullerud er fint. De har også søte skilpadder og andre dyr å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. mai 2004 #8 Del Skrevet 8. mai 2004 Har ingen eksakte adresser i Oslo, men et tips er å søke på kartsøk på GuleSider på di eiga adresse og bruke funksjonen "i nærheten..." Ellers er denne sida heilt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå