Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 år gammel og har egentlig aldri vært i et ordentlig forhold.

Jeg har alltid vært usikker på meg selv. En jeg rotet med for noen år tilbake var veldig flink på å fortelle meg at jeg var for feit, for tynn, for høy, for stor nese osv osv. Så jeg har egentlig alltid tenkt at jeg ikke skal være i noe forhold.

Men så kom han inn i bildet for et år siden. En fantastisk mann som så meg, og som hørte meg. En mann jeg kunne, og fortsatt kan, sitte i timesvis og prate med. En mann som støtter meg og passer på meg.

Jeg trodde aldri at jeg skulle få kjenne på kjærligheten, og selv nå etter ett år er jeg dypt og inderlig forelsket. Tenk at jeg skulle få kjenne det? Tenk at jeg faktisk er verd å bli elsket!

Jeg har alltid slitt med selvtilliten, men han har klart å bygge den opp hos meg. Han forstår meg, og jeg forstår han. Han betyr så uendelig mye for meg.

Her har jeg gått i 21 år og trodd at jeg ikke er elskverdig, at det må være noe alvorlig galt med meg siden ingen ville ha meg. Så kommer han og tar hjertet mitt med storm.

Jeg bare må få det ut- Jeg er sykt LYKKELIG for første gang! :rodmer:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper det varer, for du, som alle andre, fortjener å være lykkelig :hug:

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk :hug:

Har heldigvis en god kommunikasjon og forståelse for hverandres meninger, så endelig ser det lyst ut- også for meg :)

• Liker 1
Skrevet

Takk :) Ja, er lenge siden jeg har kjent på den følelsen. Ikke siden jeg var liten og sto bak på en hundeslede :)

Skrevet

Har ikke twitter jeg :P Eller facebook :fnise:

Skrevet

Hørtes ganske fint ut altså, forstår gleden din :)

Anonymous poster hash: 06965...c79
Skrevet

Jeg ønsker deg godt på ALLE mulige måter, det her fortjener du!!! KOS DEG!!

STOR klem fra en mann på 22 :)

Anonymous poster hash: 46348...233
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk :)

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...