Gjest Citronella Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 (endret) Dette er noe vi lenge har ventet på! Og jeg kjente på meg at det var noe, og fant frem en test, og den var POSITIV! Vi er er i lykkerus - voksent par uten barn sammen (jeg har ingen barn) og fullmåne og storm og alt! Rus! Jeg vet ikke hva jeg skal føle nå, det er fullstendig sommerfugler og ballonger og lykke! Håper dette går bra! Akkurat nå er jeg og min kjære så høye på dette nye livet at vi neppe får sove i natt! Navn diskuteres og navn forkastes Jeg måtte bare dele min glede! Livet er vakkert! Endret 28. november 2013 av Citronella 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 gratulerer er så trivelig når det endelig sitter! Anonymous poster hash: 8dc12...edd
Gjest Citronella Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Takk! Puh... Det er magisk og samtidig så skjørt... Men slik er livet. Sånn ER livet. Man kan ikke forvente og kreve. Kun håpe
Leanne Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Gratulerer så mye!! Er en fantastisk følelse når testen er positiv
Barcelone Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Gratulerer med en liten på vei. Lykke til med svangerskapet
Gjest Citronella Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Takk alle sammen! Har nesten ikke turt å se på denne tråden som jeg startet... Men det går veldig bra Det er liv! Men fortsatt skjørt. Men håp, håp, håp.
Gjest Citronella Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Nå er det ikke liv. Men da var det vel en grunn til at dette barnet ikke skulle bli født; det var ikke levedyktig... Vi takler det bra. Og skal fokusere på hverandre, våre nære og en rolig og fin julefeiring. Endret 15. desember 2013 av Citronella
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Det er jo naturens måte å ordne opp i noe som ikke ville kunne levd uansett. Men uansett hvor logisk og fornuftig det er, så gjør det jo vondt. Nå vet dere ihvertfall at dere kan få det til. Anonymous poster hash: 4246a...b0d
Irja Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Klem til deg. Det er lov å håpe på et mirakel i julen
Leanne Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Stor klem til deg Nyt julen, og gled deg over at du vet at kroppen din faktisk kan bli gravid. Det er kanskje en trøst i det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå