AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #1 Del Skrevet 17. november 2013 Dere som har Audi A4 (-08modell) hvilken bilstol har dere? Vi trenger ny bilstol 9-18 (eventuelt -25 kg). Har prøvd noen, blir dårlig plass i passasjersetet.Anonymous poster hash: 7465e...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelise Skrevet 17. november 2013 #2 Del Skrevet 17. november 2013 Vi har hatt to besafe x3 seter i baksete på Audi a4 (2007 modell) hos barnas onkel. Gikk fint det! (Om det skulle ha noe betydning så var det seter uten isofix) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 17. november 2013 #3 Del Skrevet 17. november 2013 Hva som er dårlig plass avhenger jo av hvor høye dere er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #4 Del Skrevet 17. november 2013 Passasjer er 164 høy, fortsatt dårlig plass Anonymous poster hash: 7465e...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 17. november 2013 #5 Del Skrevet 17. november 2013 Britax maxway tar ikke så stor plass Vi har det i en bmw 3-serie, og da er det goood plass i passasjersetet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6 Del Skrevet 17. november 2013 Britax maxway tar ikke så stor plass Vi har det i en bmw 3-serie, og da er det goood plass i passasjersetet. Hvordan er plassen til barnet da? Må de sitte veldig krøllete med beina når de blir 2-3 år? TsAnonymous poster hash: 7465e...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 17. november 2013 #7 Del Skrevet 17. november 2013 Britax maxway tar ikke så stor plass Vi har det i en bmw 3-serie, og da er det goood plass i passasjersetet. Vi har både Britax Maxway og Britax Hiway II, og highwayen tar en god del mindre plass enn maxwayen. Forøvrig supre stoler begge to, så kan absolutt anbefale de begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. november 2013 #8 Del Skrevet 18. november 2013 Hvordan er plassen til barnet da? Må de sitte veldig krøllete med beina når de blir 2-3 år? TsAnonymous poster hash: 7465e...dd4 3-åringen min sitter helt greit Hun er ikke den lengste da, men hun kan fint sitte sånn et år til. Men biler er forskjellige, så ville nok prøvd setet i bilen før kjøp. Vi har både Britax Maxway og Britax Hiway II, og highwayen tar en god del mindre plass enn maxwayen. Forøvrig supre stoler begge to, så kan absolutt anbefale de begge Ja, vi har også begge, og det stemmer nok at hi-way tar mindre plass Men mest fornøyd med maxway. Feks fordi det er mye enklere å ta av trekket for å vske det, og enklere å justere selene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. november 2013 #9 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Hvordan er plassen til barnet da? Må de sitte veldig krøllete med beina når de blir 2-3 år? TsAnonymous poster hash: 7465e...dd4 Vi har Maxway og A6 (08) vet ikke om det er sammenlignbart.. Men vår 3-åring som ikke er spesielt høy (93 cm) sitter med ganske bøyde knær. Og foran er det ok plass til meg som er 168, men seteryggen blir litt bratt om det skal være god plass foran beina. Endret 18. november 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 18. november 2013 #10 Del Skrevet 18. november 2013 Vi har Maxway og A6 (08) vet ikke om det er sammenlignbart.. Men vår 3-åring som ikke er spesielt høy (93 cm) sitter med ganske bøyde knær. Og foran er det ok plass til meg som er 168, men seteryggen blir litt bratt om det skal være god plass foran beina. http://sikringavbarnibil.blogspot.no/2013/06/6-av-10-norske-barn-er-for-darlig.html Her ser du ei som er 105 cm og har god plass i maxway. Det de har gjort her er å flytte bilstolen lengre fram på setet, for så å stramme forankringsselen først, og deretter bilbeltet.Da holder forankringsselen igjen bilstolen, slik at du slipper at bilstolen kommer bakover igjen når du strammer beltet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. november 2013 #11 Del Skrevet 18. november 2013 http://sikringavbarnibil.blogspot.no/2013/06/6-av-10-norske-barn-er-for-darlig.html Her ser du ei som er 105 cm og har god plass i maxway. Det de har gjort her er å flytte bilstolen lengre fram på setet, for så å stramme forankringsselen først, og deretter bilbeltet.Da holder forankringsselen igjen bilstolen, slik at du slipper at bilstolen kommer bakover igjen når du strammer beltet Takk!! Det ante meg at noe kunne gjøres..! Jeg trodde faktisk man måtte ha den der isoporbasen kilt inn i mot bakseteryggen.. Så veldig glad du viste meg dette! Vi hadde nesten tenkt å bytte nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 20. november 2013 #12 Del Skrevet 20. november 2013 Takk!! Det ante meg at noe kunne gjøres..! Jeg trodde faktisk man måtte ha den der isoporbasen kilt inn i mot bakseteryggen.. Så veldig glad du viste meg dette! Vi hadde nesten tenkt å bytte nå Bare hyggelig å kunne hjelpe, bilsikring er noe som opptar meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #13 Del Skrevet 20. november 2013 Besafe izi plus- kan sitte bakovervent til 25 kg Elsker stolen vår, men tar desverre god plass Men vi klarer oss. Anonymous poster hash: ca1dc...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #14 Del Skrevet 21. november 2013 Besafe izi plus- kan sitte bakovervent til 25 kg Elsker stolen vår, men tar desverre god plass Men vi klarer oss.Anonymous poster hash: ca1dc...131 Likte denne stolen veldig godt. Hvordan blir plassen til barnet når det er eldre? Vårt barn er bare er halvt år. Prøvde det sete i bilen, passasjer måtte sitte med sete helt fremme. Så ja, det er et stort sete Anonymous poster hash: 7465e...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå