Gå til innhold

Det verste dere kan tenke dere i en kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det verste du kan tenke deg ved en kjæreste. Oppførsel, utseende etc. For meg tror jeg det må å ikke være monogam. Hva med deg? Skrive gjerne hva kjønn du er, er btw mann.

Anonymous poster hash: 10500...56a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste må være at han er voldelig, deretter utroskap og løgner.

• Liker 7
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Det verste må være at han er voldelig, deretter utroskap og løgner.

+1

Skrevet

Gjerrighet (mener ikke at han må spandere alt mulig, men om vi er ute en tur og jeg mangler bind f.eks synes jeg han bør kunne låne meg penger til en pakke om jeg ikke har penger selv. For å sette det på spissen)

Manglende humor.

Lyver

Åpenlys stirring på andre damer (han må gjerne se- men fint om han gjør det litt diskret hehe)

For mye fokus på materielle ting og status

Om han misliker dyr!!

• Liker 3
Skrevet

Narsissisme må være det absolutt verste.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Konformitet og overbeskyttethet, gjerne i kombinasjon med et kontrollbehov.

Endret av Trapp
Skrevet

At han er usikker på seg selv. Det kan boble opp i form av vold, psykisk mishandling, overdreven sjalusi, kontrollerende, mistenksom osv. Slitsomt.

Og manglende empati.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Rasisme.

Ekstrem sjalusi.

Nedlatenhet.

At han gir andre kvinner oppmerksomhet, både når jeg er med han og når jeg ikke er det. (i form av flørting)

Endret av LionQueen
  • Liker 2
Skrevet

At han gir andre kvinner oppmerksomhet, både når jeg er med han og når jeg ikke er det.

Han må jo få lov til å vise andre kvinner oppmerksomhet, det vil jo vært frekt og stygt å ikke gjøre det, spesielt om de kjenner hverandre. Da selvsagt ikke i form av flørting.

• Liker 2
Skrevet

-Pedofil

-Dyremishandler

-Voldelig

-Voldtektsmann

-Nazist

Jeg er jente.

Anonymous poster hash: bc323...ba9
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Han må jo få lov til å vise andre kvinner oppmerksomhet, det vil jo vært frekt og stygt å ikke gjøre det, spesielt om de kjenner hverandre. Da selvsagt ikke i form av flørting.

Snakker selvfølgelig om oppmerksomhet i form av flørting. :)

Endret av LionQueen
  • Liker 1
Skrevet

Hva er det verste du kan tenke deg ved en kjæreste. Oppførsel, utseende etc. For meg tror jeg det må å ikke være monogam. Hva med deg? Skrive gjerne hva kjønn du er, er btw mann.

Er dame.

Verste:

Ikke monogam, voldelig, psykopat, løgner, gjerrigper, usikker, manglende empati, nedlatenhet, pedofil, voldtektsmann, dyremishandler, zoofil, flørting med andre damer.

Anonymous poster hash: 7b1c2...4c7

• Liker 1
Skrevet

Betydelige narsissistiske trekk, voldelig, ikke monogam, grenseløs og uetisk i diskusjoner/krangler, silent treatment-tendenser, nevrotisk, egoistisk, selvsentrert, initiativløs, negativ, overdrevent følelsesstyrt, dramatisk, kontaktløs, besserwisser, dum, manglende interesse for personlig utvikling.

Ble så mye negativt her at jeg ser meg nødt til å slenge på en liste over ønskelige tendenser:

Varm, trofast, pålitelig, stabil, dynamisk, emosjonell men lar seg ikke styre av følelsene, oppsøkende/stort kontaktbehov, velbalansert mht selvrespekt og markeringsbehov, meget gode konfliktløsingsevner, ansvarsfull, kreativ, eventyrlysten, eksepsjonelt smart, smågal og hysterisk morsom :)

• Liker 3
Skrevet

Er kvinne.

- Latskap/egosime. Altså, å aldri spørre meg om jeg vil ha hjelp på kjøkkenet, spørre meg om hvordan dagen min har vært, aldri hjelpe meg med husarbeid osv...

- Ellers takler jeg det svært dårlig når han ikke orker å gi meg klemmer eller la meg sitte i armkroken hans i sofaen o.l. Vil ikke si at jeg er veldig klengete, ikke mer enn en vanlig kjæreste iallefall. Men dette er vel mine egne problemer med usikkerhet og selvtilliten min å gjøre, men det er noe som plager meg veldig uansett.

- Krangling/kverulering. Nok en gang meg og mine problemer med konflikter. :roll:

• Liker 1
Skrevet (endret)

En som er voldelig mot meg. Fysisk vold.

Eller psykisk mishandling og manipulasjon.

Edit: Rusmisbruk, flatfylla hver helg, "rekreasjonsrøyking"...

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet

Egoisme, dårlig selvtillit som fører til syting av "stakkars meg"-typen, gjerrig, klengete, lat, ingen humor (kan godt ha dårlig humor), negativt holdning... Ble mye dårlige sider her nå, men mye av dette henger egentlig sammen. Er heller ingen fan av røyk/snus...

Kommer langt med et smil og en positiv holdning:)

Anonymous poster hash: 7c087...260

• Liker 1
Skrevet

Vold og økonomsk utroskap hadde vært verst.

Skrevet

At hun er usikker på seg selv, urettferdig, dobbelmoralsk, voldelig, stygg i kjeften, dømmende....osv.

Vil ha en morsom, søt og feminin jente med glimt i øyet. Ambisiøs og nysgjerrig. Liker at hun er litt jentete (uten at det skal gå ut over fornuft, noe mange jenter faktisk gjør). Det er ikke ofte man ser den skikkelige jente-jenta :) Hun utfordrer meg litt (hopper ikke på mororsykkelen min med det samme), men gjør det tilslutt, på en søt og jentete måte. Det er så mange usikre jenter, som ikke helt vet hvor de skal plassere seg. Altfor motegærne, altfor vulgære, altfor pripne til å være søt og morsom, altfor seriøse og kaller det femininitet osv. De beste jentene, er de som er trygge på seg selv, snille med de rundt seg, ikke baksnakkende og opphengt i hva alle andre mennesker gjør, har på seg (mange av de her inne på kg).

Anonymous poster hash: 56c0e...2cd
Skrevet

Okay, helt åpenbart en del av de tingene som er nevnt her som verst, (type voldtekstsmann, nazist og dyremishandler), men hvis vi når tar utgangspunkt i at mannen ikke er psykopat eller har personlighetsforstyrrelser må det vel være:

- Høy på seg selv (om det er kroppen sin han forguder, at han tror han alltid vet best, eller rett og slett gir uttrykk for at han er ekstremt bra og jenta er sinnsykt heldig som får lov til å være sammen med ham)

-Dømmende og kunnskapsløs overfor ukjente livsstiler, kulturer osv.

-Glad i å diskutere og kverulere i kombinasjon med de to egenskapene over og manglende evne til å anerkjenne andres kunnskap og argumenter.

Skrevet

Skulle jeg valgt en ting. Manglende empati.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...