Gå til innhold

Skjønnhets adventskalender for 2013?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har noen en liten oversikt over hvilke butikker/nettsider som har en julekalender filled with goodies? :D

Hørte Kicks sin i fjor var utrolig dårlig, men de har ikke en selvlagd i år, kun et tilbud hver dag.

Har kun sett noen få, den fra Thebodyshop, men den koster jo over 1000!?

Også den fra Ciate med kun neglelakker...

Hva har dere sett? :) Julekalendere er skikkelig kupp, utrolig hvor billig hver luke blir når du deler ordinærprisen på 24, så er jo ikke kun for adventstidens skyld (a)

Videoannonse
Annonse
Gjest Superwoman!
Skrevet

Jeg har også lyst på en sånn julekalender!! Vet at Caviar (neglelakk) har med små neglelakker, som fåes kjøpt på parfymerier. Babor har også en med små prøver for eldre hud, om jeg har riktig.

Skrevet

Ja babor sin med ampuller er fantastisk ! Håper de aldri slutter med det. En ampulle hver dag og huden blir kjempefin :)

Skrevet

Makeup Mekka har også to forskjellige :)

Jeg har bestilt Ciatè sin, gleder meg til 1. desember, for å si det slik :D

Gjest earthquake
Skrevet

Jeg skal ha den fra The Body Shop i år også, hadde i fjor. Den er ganske drøy i pris, men man får jo veldig mye variert til hår og hud :) Synes også at Ciate sin kalender ser spennende ut, men jeg er så dårlig til å stelle med neglene mine at jeg tror ikke jeg hadde fått så mye bruk ut av den.

Skrevet

Har utrolig lyst på den kalenderen fra Benefit..

Benefit-Countdown-To-Love-Advent-Calenda

"Countdown to Love" heter den, men den er utsolgt mange steder, i tillegg til at frakten fra utelandske sider er nesten like mye som kalenderen koster..

Vet noen om Norske nettsider med Benefit, eller butikker som fører det merket?

• Liker 1
Skrevet

Bump!

Anonymous poster hash: 8ef88...348
Skrevet

Benefit har jo en, og som du sier Ciate. Ellers så har jeg sett Boots julekalender, Selfridges og You Beauty make a wish. Vet ikke hvor disse er å få tak i da.

Skrevet (endret)

Benefit har jo en, og som du sier Ciate. Ellers så har jeg sett Boots julekalender, Selfridges og You Beauty make a wish. Vet ikke hvor disse er å få tak i da.

Edit: så ikke at du spurte om nettbutikk bare, sry

Faila igjen haha herregud Endret av Santflows

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...