spørsmålstegnet Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Tror det var dette det het. Var på fest, og et par "kamerater" utfordret hverandre. De stilte seg opp, oppreist, så hverandre i øynene. Den ene tar en shot, rister på hode og tar hverandre hardt i hendene. Deretter så lader han som ikke tok shoten grep og klinker til alt han har med motsatt hånd rett i kinnet/hode. Så har man litt vondt og sånn da, og rister litt løs.. Så er det motsatt. Samme rutine, og slår skikkelig tilbake. Skikkelig partytriks! Altså!! Hva feiler det folk! For en syk måte og håndtere "venner" på. Noen som har sett dette live, eller gjort dette selv? Hva synes dere? 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Nei, jeg henger ikke med idioter Og hadde jeg vært på en fest der de gjorde det, hadde jeg selvsagt gått derifra. Anonymous poster hash: 6adc8...cc8 2
Gjest meh Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Bare et spørsmål om tid før noen treffer øret og sprenger trommehinna der.
Adhara Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker. Irrlys, mod.
Mann 42 Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Fiket de hverandre med flathanda, eller var det et reelt slag med knyttet neve? Eller vet du hva? WTF??!! Sånt drev vi med da jeg var guttunge. Men enkelte klarte vel aldri å komme seg ut av barneskolen mentalt. Det er det dummeste jeg har hørt om noen gang.
Lutetium 71 Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Tror det var dette det het. Var på fest, og et par "kamerater" utfordret hverandre. De stilte seg opp, oppreist, så hverandre i øynene. Den ene tar en shot, rister på hode og tar hverandre hardt i hendene. Deretter så lader han som ikke tok shoten grep og klinker til alt han har med motsatt hånd rett i kinnet/hode. Så har man litt vondt og sånn da, og rister litt løs.. Så er det motsatt. Samme rutine, og slår skikkelig tilbake. Skikkelig partytriks! Altså!! Hva feiler det folk! For en syk måte og håndtere "venner" på. Noen som har sett dette live, eller gjort dette selv? Hva synes dere?Det høres ut som de har sett Fight Club en gang for mye.
spørsmålstegnet Skrevet 18. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2013 Slaget kom så fort så jeg fikk egentlig ikke med meg om det var åpen eller lukket hånd. Det var ihverfall en sving, og ikke et rettet slag. Nå hørte jeg ikke noe klask, noe som kan tyde på at det var sånn halveis lukket hånd der man treffer med undersiden av håndflaten. Det er jo utrolig lett å treffe øret og ødelegge trommehinnen. Og godt mulig å besvime. Det gikk ihvertfall vilt for seg, men det jeg fikk med meg så var det ingen av dem som gikk i bakken. Det vil jeg egentlig regne som flaks! Jeg satt bare i sofaen og rista på hode. Folk var fulle, og hadde jeg kunnet, så hadde jeg dratt. Dette var på en hytta, så jeg var dømt til å sove over Var kun kjente og bekjente på festen, så navnet bro down, passa sånn sett med at de kjente hverandre. Så lo de og fleipa etterpå. Han som fikk mest vondt var litt sur, men tok det som god sportsånd tydligvis. merkelig form for drikkelek!
Mann 42 Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Slaget kom så fort så jeg fikk egentlig ikke med meg om det var åpen eller lukket hånd. Det var ihverfall en sving, og ikke et rettet slag. Nå hørte jeg ikke noe klask, noe som kan tyde på at det var sånn halveis lukket hånd der man treffer med undersiden av håndflaten. Det er jo utrolig lett å treffe øret og ødelegge trommehinnen. Og godt mulig å besvime. Det gikk ihvertfall vilt for seg, men det jeg fikk med meg så var det ingen av dem som gikk i bakken. Det vil jeg egentlig regne som flaks! Jeg satt bare i sofaen og rista på hode. Folk var fulle, og hadde jeg kunnet, så hadde jeg dratt. Dette var på en hytta, så jeg var dømt til å sove over Var kun kjente og bekjente på festen, så navnet bro down, passa sånn sett med at de kjente hverandre. Så lo de og fleipa etterpå. Han som fikk mest vondt var litt sur, men tok det som god sportsånd tydligvis. merkelig form for drikkelek! Jeg liker best drikkeleker der "straffen" er at man tar en drink til.
MajorasMaske Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Tror det var dette det het. Var på fest, og et par "kamerater" utfordret hverandre. De stilte seg opp, oppreist, så hverandre i øynene. Den ene tar en shot, rister på hode og tar hverandre hardt i hendene. Deretter så lader han som ikke tok shoten grep og klinker til alt han har med motsatt hånd rett i kinnet/hode. Fordi alkohol dreper ikke nok hjerneceller alene.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå