Gå til innhold

Villa/bungalow på stranden, hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest ompalompa24
Skrevet

Har lyst å komme meg vekk i noen uker, og kunne tenkt meg å reist til et sted hvor jeg kan bo i en bungalow eller villa på stranden og bare slappe helt! En forutsetning at det er varmt! Noen tips til steder? Helst ikke Thailand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vietnam, Malaysia, Indonesia, Burma, Kambodsja..

Anonymous poster hash: b4478...b9c
Gjest Badabing
Skrevet

Prisklasse?

Vi trivdes veldig godt på Phu Quoc, Vietnam.

Litt billigere er kanskje Bamboo Island, Kambodsja.

Du kan også finne steder i Thailand hvor det kun er et bungalowkompleks på øyen, uten varmtvann, strøm osv.

Gjest ompalompa24
Skrevet

helst ikke altfor dyrt da alle som skal reise er studenter. så lenge vi holder oss under 10 000 er det meste greit :)

Gjest Badabing
Skrevet

helst ikke altfor dyrt da alle som skal reise er studenter. så lenge vi holder oss under 10 000 er det meste greit :)

Tja.. Thailand blir nok det billigste med tanke på fly, men samtidig får dere rimelige flygninger med Air Asia videre. Kommer dere dere bort fra turiststedene, kan dere finne veldig rimelig overnatting. Vi leide f.eks. koselige bungalower til 30 kroner natten i Kambodsja.

En annen mulighet er kanskje Goa (India). Hvis man drar ganske langt sør for Panjim (hovedstaden i Goa), kan du finne rimelige bungalower på stranden, og det er ikke overfylt der. Har man lyst til å se litt mer folk kan man bare reise til en av de andre strendene for å feste.

Men setter nok en knapp på Thailand sånn egentlig. Sjekk ut en av de rolige øyene, f.eks. Koh Lhao Liang, Koh Tao, Koh Mak eller Koh Phayam. Ofte er det bare å komme seg bort fra havna og på andre sider av øyene. Ha sekk og lei motorsykler om de har det tilgjengelig, så kommer dere steder hvor andre turister synes det er for kjasete å reise til. ;) Enkelte av stedene har ikke varmt vann og elektrisitet, men det er gjerne så varmt at det uansett er godt med en kald dusj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...