AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Finnes det noen form for trening for å få bort de ekle fleskepølsene jeg har rett over midjen bak på ryggen? Samme hvor tynn jeg blir, så er dem der, helt umulig å slanke bort. Veldig irriterende, vises så godt når jeg bruker tettsittende plagg. Blir virkelig frustrert av dette. Anonymous poster hash: 74ff3...01e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Varier mellom tung styrketrening, og kondisjonstrening et par dager i uka. Spis sunt og proteinrikmat i tillegg. Kroppen kan ikke bestemme selv hvor den skal miste fett, derfor kan det virke umulig for noen. Mange må ned i en altfor lav fettprosent for å kunne bli kvitt "lovehandles". Prøv iallefall styrketrening, riktig mat og kondisjonstrening. Kanskje du finner noen tips her?http://forum.fitnessbloggen.no/threads/love-handles-hvordan-bli-kvitt-dem.9552/ Anonymous poster hash: 2d22c...e27
Gjest Runforit Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Eneste måten er å få fettprosenten ned.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Tusen takk for tips Anonymous poster hash: 74ff3...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå