Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal ønske av kjæresten - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er faktisk den første julen jeg har kjæreste. Jeg har hatt kjæreste før, men da har det vært så ferskt rundt jul at det ikke har passet med gaver o.l.

Så tingen er at jeg ikke vet hva jeg skal ønske meg av kjæresten.. Hva pleier man å ønske deg at kjæresten?

Jeg sa at jeg ønsker meg smykke eller klokke eller ring, men jeg vet rett og slett ikke. For min del så spiller det heller ingen rolle om smykket så koster 200 om jeg får det da, bare det er noe som på en måte betyr noe om dere skjønner. For min del så er det egentlig ikke så farlig hva jeg får, bare jeg får noe, for da har han i alle fall brukt tid til å tenke på meg og hva han skal gi.

Så er det noen som kan hjelpe meg litt her? Hva er det dere ønsker dere av kjæresten?

Anonymous poster hash: 2cae9...5da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg blant annet; kari traa undertøy, en kjole fra nelly, en bukse jeg har sett på leenge, en middag ute (bare vi to), smykke, ring, øredobber, sko jeg får plukke ut selv, undertøyssett også videre... :)

Anonymous poster hash: 23638...bf8
Skrevet

Har samme tanke som deg.
Aner rett og slett ikke hva jeg skal ønske meg.

Bodylotion, parfymer og alt sånt kjøper jeg jo når jeg trenger det så det er jo ikke helt optimalt heller.. Dessuten går det tomt, og da er det ikke så spesielt. Har på en måte ikke lyst å gi noen tips til han, fordi jeg har lyst at han skal tenke selv.

Men det blir vel smykke, ring, armband eller noe i den dur. Har mest lyst på ett kort, eller noe personlig. Men hva vet jeg ikke :s

Anonymous poster hash: ad89f...97e
Skrevet

Jeg ønsker meg blant annet; kari traa undertøy, en kjole fra nelly, en bukse jeg har sett på leenge, en middag ute (bare vi to), smykke, ring, øredobber, sko jeg får plukke ut selv, undertøyssett også videre... :)

Anonymous poster hash: 23638...bf8

Alt sånt av klær kjøper jeg selv, fordi han får panikkanfall bare han ser en klesbutikk og ikke liker han å handle klær i nettbutikk heller så da skal han få slippe det :P

Det med middag synes jeg er koselig da :) takk

Har samme tanke som deg.

Aner rett og slett ikke hva jeg skal ønske meg.

Bodylotion, parfymer og alt sånt kjøper jeg jo når jeg trenger det så det er jo ikke helt optimalt heller.. Dessuten går det tomt, og da er det ikke så spesielt. Har på en måte ikke lyst å gi noen tips til han, fordi jeg har lyst at han skal tenke selv.

Men det blir vel smykke, ring, armband eller noe i den dur. Har mest lyst på ett kort, eller noe personlig. Men hva vet jeg ikke :s

Anonymous poster hash: ad89f...97e

Hehe, ikkesant!

Skrevet

Vi er gift, men jeg ønsker meg en sekk med regntrekk. Bruker sekk hver eneste dag, så den jeg har nå er slitt. Smykker har jeg nok av.

Anonymous poster hash: 8bdcd...cee
Skrevet

Smykke er jo en fin gave den første jula. Jeg har hatt på det jeg fikk til jul i fjor nesten hver eneste dag :) Er et lite hjerte i hvit gull.

Jeg ønsket meg det og trodde at det var lett for han da. Men han sa han syntes det var supervanskelig å vite hva han skulle kjøpe så han hadde brukt mye tid på det selv om jeg ønsket meg noe ganske spesifikt.

Gjest tuppesjura
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal ønske meg i år....liker egentlig best når gaveønskene snappes opp og jeg ikke trenger å si at jeg ønsker meg det og det.

Skrevet

Smykke er jo en fin gave den første jula. Jeg har hatt på det jeg fikk til jul i fjor nesten hver eneste dag :) Er et lite hjerte i hvit gull.

Jeg ønsket meg det og trodde at det var lett for han da. Men han sa han syntes det var supervanskelig å vite hva han skulle kjøpe så han hadde brukt mye tid på det selv om jeg ønsket meg noe ganske spesifikt.

Ja, jeg har sagt smykke. Har også linket til noen vesker og annet nå da som jeg ønsker meg :)

-TS

Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært lenge nok i lag til at vi kjøper litt dyrere gaver og ble enige om at 1000 kroner holdte i massevis.

Selv har jeg ønsket meg en skrøde av geeky-stuff, alt fra tskjorter med Hyrule emblemet til øredobber som ser ut som supermario-spøkelset. Ja, jeg er nerd så alt slikt slukes rått!^^, Har ønsket meg julekalender også(sånn kjøpt med sjokolade). Ønsket meg non spill og "normale" klær også, bare linka og sagt størrelse.

Evt. kan du jo ønske deg en god(hjemmelaget om du tørr :fnise: ) middag med levende lys, og kanskje dresskode med kjole og dress?:) Eller en massasje?;)

Anonymous poster hash: c14fe...29c
Skrevet

Jeg pleier å ønske meg pent undertøy og litt ekslusive hudpleieprodukter :) I fjor fikk jeg også en søt pysjamas som jeg hadde ønsket meg.

Skrevet

Jeg ønsker meg det samme av kjæresten som jeg ønsker meg av alle andre.. :)

Anonymous poster hash: 7d9a9...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...