Gå til innhold

Irriterende forldremøte

Gjest Pet

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på et veldig irriterende foreldremøte med min eks tilstede. Vi var sju stykker på møtet og eksen snakket 90% av tida. Som vanlig utrolig mye svada, og en overkjørt-følelse etterpå i og med at det er jeg som har omsorgen og kjenner gutten best. Etter møtet gikk jeg på Rema og kjøpte en sixpack med Tuborg (flasker) og den har jeg snart drukket opp. Så vær litt overbærende med meg i kveld, har en følelse at jeg kommer til å gå ut å kjøpe mer. Hvis jeg kommer med noen teite innlegg her i kveld så er det eksen sin skyld, ikke min! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært på et veldig irriterende foreldremøte med min eks tilstede. Vi var sju stykker på møtet og eksen snakket 90% av tida. Som vanlig utrolig mye svada, og en overkjørt-følelse etterpå i og med at det er jeg som har omsorgen og kjenner gutten best. Etter møtet gikk jeg på Rema og kjøpte en sixpack med Tuborg (flasker) og den har jeg snart drukket opp. Så vær litt overbærende med meg i kveld, har en følelse at jeg kommer til å gå ut å kjøpe mer. Hvis jeg kommer med noen teite innlegg her i kveld så er det eksen sin skyld, ikke min! :-?

PS. Sønnen er hos faren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Alltid trist å føle seg overkjørt, men kan du ikke heller forsøke å være stolt og glad over at han møter opp (sønnen deres hadde begge tilstede, ikke dårlig når det kun var syv tilsammen)! og at han engasjerer seg i dette felles barnet? Og selv om det er du som har hovedomsorgen kjenner han vel barnet sitt rimelig godt han og.. Vær glad på ungen sine vegne du. Det er mange som har foreldre som ikke gidder å møte opp engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et møte om sønnen vår i forbindelse med skolebytte og de fem andre var personale. Han er en kverulant og jeg er ikke glad for at han var der i det hele tatt. Han bruker ti minutter på å si det andre sier i løpet av to. Han kommer stadig med hentydninger om at jeg er en dårlig mor uten å si det rett ut, og overtar alltid denne typen møter. Har vært hans eks i tolv år og har ingen grunn til å være glad for å bruke en og en halv time på å høre på svadaet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Ah! Akkurat en slik far vet jeg om - ikke en jeg kjenner personlig, men en jeg treffer i ulike settinger. Hans eks-kone er alltid til stede som et lett rødmende "normalt" innslag.

Kos deg med ølen din, og tenk at "kverulerende far er bedre enn ingen far."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en sixpack...? Sikker på at det holder?

*Sender over en sixpack til, vet alt om idiot-fedre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holdt ikke med en, nei! Noen som trenger en drikkevise?

I morgen har jeg planer om å være med på Tom Waits-løpet. Blir nok en fuktig helg, dette! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

Har full forståelse, men jeg har en følelse at hvis det hadde vært en mann som hadde skrevet inn så hadde pipa fått en annen lyd. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melodi: Å så tjukk du har blitt

Å så full jeg har blitt

nå må jeg jaggu meg skjerpe meg litt

Jeg ble så forbanna på guttens far

så nå er jeg full som et øsekar.

Å så mye jeg drakk

sånne ekser de er noe pakk.

Men det smakte bra

og nå er jeg full og glad

for litt moro skal'n ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange øl den dagen du får et stort problem?

Hvordan det? Lite problem = 1 sixpack. Middels = 2. Stort = 3. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Melodi: Å så tjukk du har blitt

Å så full jeg har blitt

nå må jeg jaggu meg skjerpe meg litt

Jeg ble så forbanna på guttens far

så nå er jeg full som et øsekar.

Å så mye jeg drakk

sånne ekser de er noe pakk.  

Men det smakte bra

og nå er jeg full og glad

for litt moro skal'n ha.

Tenk om jeg kunne være så kreativ etter litt innabords

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: hehe Pet' date=' du er god du.......... :wink:[/quote']

Takk! Skrev ikke sangene dine i fylla, altså! Er mere kreativ i edru tilstand enn med noe innabords. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...