AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Og den er sååååå fin😃. Og helt annerledes enn hva jeg hadde planlagt! Jeg hadde planlagt litt vintage-aktig med blonder og lange armer eller 3/4-arm. Ville ikke ha steiner eller paljetter e.l. Kom inn i salongen og forklarte det til hun som jobbet der. Hun smilte litt lurt og ba meg gå inn i prøverommet og ta på et underskjørt. Så kom hun med en kjole, som hun dro over hodet mitt. Jeg skvatt litt da jeg så den. Ikke var den vintage, ikke var den matt, ikke hadde den armer og den hadde masse bling bling. Og den satt perfekt. Ingen tvil- det måtte bli den ❤️👍!! Moren min og forloveren min var med og begge hadde sett den kjolen da vi kom inn i salongen. Moren min satt med tårer i øynene 😉. I tillegg fant hun som jobbet der et slør som var stikk motsatt av hva jeg egentlig liker, men da hun satte det på meg så så jeg at det var kledelig 😊. Disse damene som jobber i den salongen er virkelig flinke 👍. Har erfaring med de fra jeg var forlover for en venninne. Legger ved en link til kjolen 😊 Jeg skal foresten ikke ha det blomster-båndet i livet, men et bånd med steiner og bling 😁http://www.morilee.com/bridals/bridal/1612 Hva syns dere ? Anonymous poster hash: a3b65...54f 3
Djungelvrål Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Vakker Likte det vide skjørtet. Like ballkjolefasong selv, jo større jo bedre.
Gjest Ahs Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Veldig fin! Ser ikke ut som at det er så masse blingbling på den kjolen der? Må være såpass synes jeg for at det skal bli en brudekjole. Og blonder fikk du jo. Herlig å treffe spikeren på hodet på første forsøk!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Kjempe fin! MoriLee er en av favoritt designerene mine :-) Kan jeg spørre hva en slik kjole ligger på her i norge?Anonymous poster hash: 4a178...110
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Jeg kjøpte den på Brudesenteret i Drammen Hilsen tsAnonymous poster hash: a3b65...54f
Gjest Ahs Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Mori Lee pleier å ligge på 10.-15-000 tror jeg. Min kostet 12.000.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Den kostet kr 14.500,- .Anonymous poster hash: a3b65...54f
Pimpel Skrevet 18. november 2013 #14 Skrevet 18. november 2013 Nydelig kjole!! Jeg elsker Mori Lee brudekjolene
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #15 Skrevet 19. november 2013 Fin kjole, men jeg liker ikke sånne fluffy skjørt. Minner meg om barndommen og disney prinsesser Anonymous poster hash: 8bd26...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå