AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Min bror har fått seg ny kjæreste Jeg har ikke møtt henne enda, men mine foreldre har. Jeg ser at min søster har lagt henne til på Facebook (tror ikke de har møtt hverandre enda), så jeg vet ikke hva jeg bør gjøre? Regner med at jeg sikkert får møte henne snart. Bør jeg vente til da med å legge henne til på Facebook? Eller kan jeg gjøre det nå før vi har møtt hverandre? Anonymous poster hash: 1e9cc...60a
Skilpadden Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Hvorfor tenker du så mye på det? Bare legg henne til
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Det avhenger vel av hvordan du bruker facebook. Selv ville jeg nok ventet, ikke bare til jeg hadde truffet henne men til vi hadde fått bygget en eller annen form for relasjon. Anonymous poster hash: 103ce...c54 5
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Ingenting er naturlig på og med facebook. 1
Stinelin Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Enig, vent til dere har hilst på hverandre.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Når de flytter sammen.Anonymous poster hash: f5c45...c59
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Jeg lurer også litt på det. Har aldri møtt dama til broren min, og nå har dem fått seg en unge, så føler det er på tide. Men samtidig har jeg aldri møtt hunAnonymous poster hash: 57b50...163
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Det er vel ingen regel for det... Min kjæreste og søsteren min la hverandre til før de møttes, veldig tidlig i forholdet vårt. Søsteren hans la meg til etter at jeg hadde møtt henne et par ganger, et år eller to inn i forholdet, men de er langt fra hverandre i alder og treffes sjeldent. Har blitt lagt til av damene til kompiser etter å ha såvidt hilst på dem, mens andre venner er nærmest gift og jeg er ikke venn med kjærstene deres.. I min verden er ikke fb så høytidelig da så legger gjerne til folk uten at vi trenger å være nære venner, altså synes jeg du kan legge henne til hvis du vil, er ikke verre enn at hun ikke godkjenner deg om hun synes det er rart:) Anonymous poster hash: 72aba...1ab
Sol79 Skrevet 16. november 2013 #10 Skrevet 16. november 2013 Jeg lurer også litt på det. Har aldri møtt dama til broren min, og nå har dem fått seg en unge, så føler det er på tide. Men samtidig har jeg aldri møtt hunAnonymous poster hash: 57b50...163 Seriøst? Dra på barselbesøk. De har vært sammen i et år. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #11 Skrevet 16. november 2013 Nå bor dem i utlandet og er først siste tiden broren min har begynt å prate med familie sin. Han har vel holdt seg unna i hvert fall ti årAnonymous poster hash: 57b50...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå