Esmee Skrevet 7. mai 2004 #1 Skrevet 7. mai 2004 Jeg trenger en ny fastlege og vil gjerne ha anbefalt en folk har gode erfaringer med..
Iselilja Skrevet 7. mai 2004 #2 Skrevet 7. mai 2004 Øystein Dale ved stavanger legesenter. Veldig flink, har bare positive erfaringer;)
Esmee Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2004 Han har dessverre ingen ledig kap på sin liste...
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #4 Skrevet 8. mai 2004 Jeg har tittet gjennom listen. Dessverre har jeg dårlig erfaring med noen av de som har mye ledig. Hvis jeg skulle valgt på den listen hadde jeg nok valgt hun der Gilje på Hillevågsdoktoren. Jeg vet ingenting om henne, men jeg tror hun er ganske ny der og at det er grunnen til at det er ledig kapasitet. Hilsen ex Siddis
Englepusen Skrevet 8. mai 2004 #5 Skrevet 8. mai 2004 Det er en som heter Johannesen på Gausel legesenter. Nå her jeg bare vært der en gang, men førsteinntrykket var positivt. Nokså ung og har sikkert ikke jobbet der så lenge, så det er nok derfor han ikke har så mange pasienter enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå