Gå til innhold

Hvilke gruppetimer liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke gruppetimer liker du best?

Hva kalles timen?

Hvor lenge varer den?

Merker du noen forskjell etter å ha gått på det en stund?

Anonymous poster hash: 984f6...abc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodypump er min favoritt. Den varer i 60 min :)

Har lest at folk sier at det ikke er så effektiv trening, men jeg blir både svett og sliten og jeg klarer jo mer og mer vekter etter hvert.

Ellers liker jeg godt det meste av spinning.

• Liker 1
Skrevet

Bodypump er min favoritt. Den varer i 60 min :)

Har lest at folk sier at det ikke er så effektiv trening, men jeg blir både svett og sliten og jeg klarer jo mer og mer vekter etter hvert.

Ellers liker jeg godt det meste av spinning.

Enig i begge deler her. Fått synlige muskler pga BP og de kom fort. Gøy å kunne triple og firedoble vekta innen kort tid også. Spinning er et must. Kardio er viktig.

Anonymous poster hash: e55e5...788

Skrevet

Senteret jeg trener på nå har ikke timer, men før gikk jeg mye på Bodypump og spinning. Likte begge deler veldig godt, og merket rask framgang!

Skrevet

Mandag: trx, spinn og mrl(magerumpelår) spinning en time, de to andre halvtime hver.

Tirsdag: crossbox nybegynner 1time så bodypump 1time

Onsdag: mrl, kettlebells 45min

Torsdag: trx, bodypump

Fredag: Kettlebells og egentrening

Lørdag: spinn og weekend surprise, som oftest trx eller mrl

kjempeglad i trx,crossbox og bosypump

HATER spinning

Anonymous poster hash: a19d1...53f

Skrevet

Jeg er veldig glad i spinning :)

Skrevet

Spinning og bodypump. Liker også step, men nå er det leenge siden jeg har vært på det! Var på Elixia på prøvetime på noe som het 3D Strength(?) tror jeg. Det var skikkelig bra, men fy fader så tungt og så støl jeg var etterpå :P tok jo flere dager å komme seg, men det var bra trening :D

Skrevet

Step pump(60 min), pump(45 min) og corebar(60 min) er mine favoritter :)

Skrevet

Pump sett, dvs styrketrening i sal med sett (3x10 eller 3x12, knebøy, markløft, rygg, bryst, biceps, triceps, skuldre, utfall, mage)

Skrevet

Step&styrke er gøy og gjør meg passe mør i musklene :)

Skrevet

Er det ofte mange nybegynnere på disse timene? Jegkommer til å kløne sånn :( og trener alene :(

Anonymous poster hash: 75853...331
Skrevet

Bodypump, crosstraining, transformer.

Ellers må man jo se litt an hva man selv ønsker. For meg er styrketreningen det viktigste, og jeg er svært lite glad i timer som har noe som helst som kan minne om dans eller aerobic og holder meg følgelig unna disse.

Er det ofte mange nybegynnere på disse timene? Jegkommer til å kløne sånn :( og trener alene :(

Ofte spør instruktøren før timen starter om det er noen som er helt nye, og det pleier vanligvis å være et par på de fleste timer - i alle fall på timene som er mest populære. For øvrig har de fleste nok med seg selv på timene, og driver ikke og ser på hva andre gjør på.

Skrevet

Bodypump, crosstraining, transformer.

Ellers må man jo se litt an hva man selv ønsker. For meg er styrketreningen det viktigste, og jeg er svært lite glad i timer som har noe som helst som kan minne om dans eller aerobic og holder meg følgelig unna disse.

Ofte spør instruktøren før timen starter om det er noen som er helt nye, og det pleier vanligvis å være et par på de fleste timer - i alle fall på timene som er mest populære. For øvrig har de fleste nok med seg selv på timene, og driver ikke og ser på hva andre gjør på.

Godt å høre, takk for svar. Ekkelt å dra alene, men det er enten det eller ingenting.

Skulle trene med en venninne siden i sommer hvor vi skulle motivere hverandre, men hun ble aldri med, så jeg meldte meg inn på et treningsstudio da det er vanskelig å motivere seg.... Har tidligere hatt medlemskap hvor jeg sluttet å dra... men jeg skal!

Merker bare at det er ekkelt å dra alene...

Anonymous poster hash: 75853...331

Skrevet

Godt å høre, takk for svar. Ekkelt å dra alene, men det er enten det eller ingenting.

Skulle trene med en venninne siden i sommer hvor vi skulle motivere hverandre, men hun ble aldri med, så jeg meldte meg inn på et treningsstudio da det er vanskelig å motivere seg.... Har tidligere hatt medlemskap hvor jeg sluttet å dra... men jeg skal!

Merker bare at det er ekkelt å dra alene...

På gruppetimene har man ikke nødvendigvis så mye tid til å sosialisere uansett. Ofte går det i ett med øvelser, og selv om man har noen ved siden av seg som man kjenner, så blir det ikke til at man prater sammen i selve timene, det er i alle fall ikke min erfaring. Før og etter trening kan man selvsagt prate, men jeg tror ikke at du vil savne å ha noen der i selve timen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...