Gå til innhold

Desperat pappa trenger filmtips til datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå rotet jeg meg innpå kvinneguiden i håp om at noen kan hjelpe en desperat pappa med filmtips. Har min første helg med datteren min på 8 år etter at det har vært problemer med foreldreretten og lignende. Hatt det kjempekoselig, men jeg har lovet henne at vi skal låne en film i morgen.

Jeg har ikke peiling på slikt må jeg innrømme, men hun sa hun likte filmer som Monte Carilo (???), en med Selena Gomes eller noe sånt, og The prince and me. Hun var veldig glad i filmer hvor det handlet om en kjent perosn/kongelig som ble kjæreste med en helt vanlig jente. Håper noen kan komme med noen tips her. Noe lignende Monte Carilo eller The Prince and me. På forhånd takk.

Anonymous poster hash: ce950...03f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, nå rotet jeg meg innpå kvinneguiden i håp om at noen kan hjelpe en desperat pappa med filmtips. Har min første helg med datteren min på 8 år etter at det har vært problemer med foreldreretten og lignende. Hatt det kjempekoselig, men jeg har lovet henne at vi skal låne en film i morgen.

Jeg har ikke peiling på slikt må jeg innrømme, men hun sa hun likte filmer som Monte Carilo (???), en med Selena Gomes eller noe sånt, og The prince and me. Hun var veldig glad i filmer hvor det handlet om en kjent perosn/kongelig som ble kjæreste med en helt vanlig jente. Håper noen kan komme med noen tips her. Noe lignende Monte Carilo eller The Prince and me. På forhånd takk.

Hva med å ta henne med dit dere leier film? Slik at hun får velge ut en eller flere selv? :)

Anonymous poster hash: 6963e...121

• Liker 3
Skrevet

Another Cinderella Story, Prosjekt prinsesse :)

• Liker 4
Skrevet

Ella Enchanted er veldig søt. Handler om en jente i et fantasyunivers som får kastet en forbannelse over seg, nemlig at hun må gjøre alt hun får beskjed om. Hun møter en prins, som hun i utgangspunktet ikke liker ettersom politikken ikke faller i smak, og drar ut i verden sammen med ham, en surrete alv, en snakkende bok og en haug magiske vesner for å finne feen som gav henne 'gaven' så hun kan ta den tilbake. Morsom film, passe uskyldig, men samtidig spennende og interessant. Husker jeg likte den godt. :)

Anonymous poster hash: 2581d...fd3
  • Liker 3
Skrevet

Anastasia har litt en sånn historie, men det er en tegnefilm, og den er ganske gammel, så er ikke sikkert at du får lånt den. Her er den uansett:
http://www.imdb.com/title/tt0118617/

Eller hva med tangled? Også tegnefilm/animasjon. Den får du sikkert lånt:
http://www.imdb.com/title/tt0398286/

Hvis ikke så kanskje du kan prøve å søke på google etter ting som, "movies with princesses" eller "movies with princes" eller "movies for 8 year old girls" og se om du finner noe hun kanskje liker? Fant noen lister der iallefall, med Topp 10 filmer og andre folk som har spurt lignende spm. :) F.eks:

http://www.imdb.com/list/HGD8oB75ElA/

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk alle sammen!!!

Skrevet

Hva med prinsesse på prøve, eller high scool musical? :) Eller 101 dalmatiner.

Anonymous poster hash: 1be4b...0b4
  • Liker 1
Skrevet

Another cinderella story,

Prosjekt prinsesse (Princess protection program),

A cinderella story

• Liker 2
Skrevet

Another Cinderella Story :)

Anonymous poster hash: f3409...1f8
Skrevet

Enig med de andre. "What a girl wants" er også litt spnn film:)

Haha jeg er 27 år og har samme filmsmak som 8-åringen din :sjenert:

Anonymous poster hash: 0bf52...6da
  • Liker 5
Skrevet

Starstruck er også morsom. Handler om en som er popstjerne som forelsker seg i en vanlig jente;)

Jessica Olsen goes to Los Angeles with nothing more in mind that visiting her grandparents while her sister tries to meet Christopher Wilde. One night she meets Christopher Wilde. They go an an adventure around Los Angeles and start to like each other. When Jessica returns home, Christopher, on national TV, says he doesn't know her, and never met her.

Skrevet

Det ble another cinderella story og jenta er kjempe fornøyd:-) Takk for tips.

• Liker 3
Skrevet

Prinsesse på prøve! Kjempe søt :)

Anonymous poster hash: 69dd9...8b7
Skrevet

Enig med de andre. "What a girl wants" er også litt spnn film:)

Haha jeg er 27 år og har samme filmsmak som 8-åringen din :sjenert:

Anonymous poster hash: 0bf52...6da

Jeg også er litt slik. :)

Hilsen en annen 27-åring. :)

Anonymous poster hash: ec901...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...