AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Jeg postet en tråd inne på klær om det å ha stil/klasse, men fant ut at jeg kanskje mener at det å ha klasse ligger dypere i et menneske. Så hvordan ser single mennesker på andre mennesker? Dere er jo ute og søker etter en partner, ser dere etter stil og klasse? Ligger det i personligheten, eller er det å ha klasse kun forbundet med klesstil/smak forøvrig? Hvilke personer har klasse over seg? Folk fra mellomsjiktet, overklassen eller? Anonymous poster hash: 9176b...fb4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Ser der på armbåndsuret. Tommel opp: Patek Philippe, Vacheron Constantin, Audemars Piguet, Jaeger Lecoultre ... Anonymous poster hash: 6173d...652 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Haha, herregud. Det er vel ikke klasse du ser etter da. Det er penger det. Anonymous poster hash: 9176b...fb4 31
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Haha, herregud. Det er vel ikke klasse du ser etter da. Det er penger det. Anonymous poster hash: 9176b...fb4 Ikke galt om han har penger heller Anonymous poster hash: 6173d...652
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Det kan så være men nå var det ikke penger temaet var om? Anonymous poster hash: 9176b...fb4
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 At noen har klasse betyr noe annet enn penger. 17
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Celina Midelfart har for eksmpel mer klasse enn Pia Haraldsen, pga stil og personlighet. Pia har altfor mye ved seg til at jeg tenker klasse (ikke at det er negativt), men hun er mer trendy, er på den røde løperen, med i tv-programmer og har mange detaljer med seg, personlighet og stilmessig. Celina har en ren klassisk og utrendy stil. Er selvstendig, lite ute på byen, klasse i holdning. Og på kvinneguiden tror jeg ikke du finner så mange som møter Celina og den "klassen" noe særlig. Til og med i kjendis Norge skal du lete en stund etter dette. Nordmenn er mer avslappet også i kjendisbransjen. Anonymous poster hash: d21f4...b3f 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 At noen har klasse betyr noe annet enn penger. Fattigfolk har sjelden klasse. Anonymous poster hash: 6173d...652 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Holdninger er veldig viktig det. Spesielt det å å være et ekte menneske. Anonymous poster hash: 9176b...fb4 anonym #7. Holdning er viktig om du har klasse, om du er trendy, om du er rockestjerne, alle disse følger sin etikette. Men ekte mennesker kommer foran klasse og alle disse etikettene. Klasse, kultur og holdninger er menneskeskapt og kulturskapt. Anonymous poster hash: d21f4...b3f 4
Gjest .-L-. Skrevet 16. november 2013 #10 Skrevet 16. november 2013 Synes det går mest på oppførsel jeg. Klærene hjelper å danne et slikt inntrykk, men til syvende og sist er det hvordan hun oppfører seg som avgjør 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #11 Skrevet 16. november 2013 Klasse har slett ikke bare med penger å gjøre. Kristian Valen og Tone Damli Aaberge eier ikke klasse. Anonymous poster hash: 61726...6fa 16
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #12 Skrevet 16. november 2013 Hvis de består denne konkurransen har de klasse: http://www.youtube.com/watch?v=k5ba1OKY7Xc Anonymous poster hash: d3dd8...a4a 6
Gjest Euforia Skrevet 16. november 2013 #13 Skrevet 16. november 2013 Noe jeg umiddelbart tenkte på: piercinger. Folk med piercinger i ansiktet har uansett ikke klasse (etter min mening). 5
zen Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Jeg postet en tråd inne på klær om det å ha stil/klasse, men fant ut at jeg kanskje mener at det å ha klasse ligger dypere i et menneske. Så hvordan ser single mennesker på andre mennesker? Dere er jo ute og søker etter en partner, ser dere etter stil og klasse? Ligger det i personligheten, eller er det å ha klasse kun forbundet med klesstil/smak forøvrig? Hvilke personer har klasse over seg? Folk fra mellomsjiktet, overklassen eller? Anonymous poster hash: 9176b...fb4 I min bok er klasse noe som ligger dypere. Klesstil og smak er bare en bagatellmessig del-følge, og det gjelder slettes ikke alltid andre veien; det finnes mange med pene klær og ting jeg likevel opplever at mangler en hel del personlighetsmessig for å kunne sies å "ha klasse". Er liksom ikke bare å brife med en LeCoultre; tvert i mot er diskresjon og måtehold et bedre bilde. Heller ikke slavisk etikette-følging med nulltolleranse for annerledeshet er det særlig mye klasse over. Sosial smidighet, tolleranse, gode verdier og smart livsførsel er viktige stikkord. 7
zen Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 Fattigfolk har sjelden klasse. Anonymous poster hash: 6173d...652 Hm. En venn av meg backpacker en del. Har sett en del bilder av han fra fester i Asia hvor han kler seg som nr 2 fra høyre. Han jobber som hedge fund manager og gjør det veldig bra. På fritiden foretrekker han å leve enkelt og henge med jordnære mennesker. Hun nr to fra venstre minner også om en jeg kjenner. Hun er delarving til et stort selskap og familiens frie sjel. Ingen av de snakker noensinne om "fattigfolk" 1
flinkeceline Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 En person som har klasse kler seg riktig, har god humor og tenker fornuftig. :-)
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #17 Skrevet 17. november 2013 Ofte er det ingen klasse i et menneske som er bevisst på utseendet og klesstil. Ekte klasse er å kle seg etter anledningen og komfort, tenke på andre og se etter det gode i andre. Klasse kommer når mennesket åpner munnen sin. Og hva de velger å si, handle og holdning fysisk og psykisk. En med klasse ville aldri baksnakket eller dømt. Anonymous poster hash: d21f4...b3f 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #18 Skrevet 17. november 2013 Jeg postet en tråd inne på klær om det å ha stil/klasse, men fant ut at jeg kanskje mener at det å ha klasse ligger dypere i et menneske. Så hvordan ser single mennesker på andre mennesker? Dere er jo ute og søker etter en partner, ser dere etter stil og klasse? Ligger det i personligheten, eller er det å ha klasse kun forbundet med klesstil/smak forøvrig? Anonymous poster hash: 9176b...fb4 Klesstil har ikke så mye å si, det er noe som kommer med klasse. Klasse, da ser jeg for meg hun/han som hjelper barn, mennesker og dyr i u-land. Hun/han som gir mye godt av seg selv og sprer godhet og positivitet. Vet noe om livet på godt og vondt, og har styrke til å kapre til seg gode, sterke holdninger og verdier på kryss og tvers av utseendet og overfladiskheter. Man ser fake verdier og holdninger i wannabe-klasse. Mennesker som er opptatt av se og hør kjendiser, bloggere, baksnakking, "jeg er bedre enn deg" holdninger, bruker kallenavn og ord som "white-trash" i verbale forklaringer, har ikke klasse. Anonymous poster hash: 22a66...b0b 4
Teeny Skrevet 17. november 2013 #19 Skrevet 17. november 2013 (endret) Hvordan de snakker, om de er opplyste. Interesser, holdninger, verdier, de de omgås med, klesstil. Jobb, utdannelse eventuelt. Endret 17. november 2013 av Teeny 6
flinkeceline Skrevet 17. november 2013 #20 Skrevet 17. november 2013 Ganske interessant egentlig... tenker på at enkelte kan se classy ut i det meste mens enkelte ville ikke sett ut i dressjakke eller whatever. Så klasse er også noe fysisk. Så ærlige må vi være medd oss selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå