Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere vegetarianere som julemiddag? 364 dager i året er det strålende fint å være vegetarianer, men akkurat på julekvelden har jeg litt dårlig fantasi angående hva jeg skal spise. Bør jo være noe som passer til det vanlige juletilbehøret også.

Anonymous poster hash: 16175...8cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerfamilien spiser nøttestek- med mye tradisjonelt tilbehør.. deilig!

Anonymous poster hash: afd7f...3b6
Skrevet

Jeg spiser nøttesteik, surkål, rødkål, poteter og brun saus.

Skrevet

Mine besteforeldre er adventister, og derfor også vegetarianere(ihvertfall pescetarianere). De pleier også å spise nøttestek med vanlig juletilbehør :) Overraskende digg.

Anonymous poster hash: 0b7fe...630
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nøttestek?? :o Hvordan ser det ut? Noen som vil legge ut et bilde med oppskrift? Jeg er ikke vegetarianer, men det hadde vært artig å se.

Skrevet

Vanlig juletilbehør? Vårt eneste tilbehør er kålrabistappe, er jeg uvanlig? Min ene juleaften som vegetarianer laget jeg makaronigrateng med blomkål, brokkoli og cheddar, for det var det jeg hadde lyst på.

Anonymous poster hash: 59dac...83d
Skrevet

Hmmh, kanskje jeg skulle prøve meg på nøttestek. Akkurat nå hørtes dog makaronigrateng herlig godt ut :laugh:

Vanlig juletilbehør er vel først og fremst saus, poteter og kålrabistappe. Det er iallefall det den vegetariske retten bør passe sammen med. Eventuelt tilbehør er surkål, eller kanskje tyttebærsyltetøy?

Anonymous poster hash: 16175...8cc
Skrevet

Her blir det møtested. Nei, autokorrektsida, nøttestek, sånn ja.

Anonymous poster hash: 53f85...b59

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker tilbehør som rødkål, surkål, tyttebærsyltetøy (hjemmelaget!), brun saus og poteter. Så det spiser jeg, samt soyapølser eller -boller. Nam! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...