Gå til innhold

Jeg skal sjekke opp damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16 år og skal begynne å sjekke opp jenter fra og med neste uke, jeg har aldri gjort det før og det kommer til å bli litt skremende men også spennende for meg. Noen andre her som vil gjøre eller har gjort det samme?

Anonymous poster hash: ff7e3...59c

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Bare ikke prøv deg på jenter på skolen før du har blitt flink. Det kan lett resultere i sosialt selvmord.

Edit: Snakker ikke av erfaring.

Endret av Herr Heftig
Skrevet (endret)

Jeg var 18 da jeg bestemte meg for å gjøre det samme. Hadde ingen erfaringer med damer fra før, og jeg var ganske sjenert når det kom til å flørte og slikt. Jeg begynte å gå bort til ukjente damer på byn, på fester, på skolen osv. Jeg tok små steg av gangen. Først måtte jeg bli komfortabel med å bare snakke med ukjente damer. Så fokuserte jeg på å bli komfortabel med å spørre noen ut, og slik forsatte jeg å ta steg. Har opplevd ganske mye rart som følge av dette, men alt i alt er det artige erfaringer.

Du vil nok oppleve på veien at det er litt annerledes å møte/bli kjemt med folk på denne måten, enn å møte folk gjennom venner og fritidsaktiviteter.

Etter 3 år med fokus på dette så roet jeg til slutt ned, og tok det mer med ro. Når jeg til slutt roet ned å ble mer tilbakeholden igjen begynte plutselig damer å sjekke meg opp :fnise:

Når jeg ser tilbake på det i dag så angrer jeg ikke, men det meg tok lang tid å bygge opp en god forståelse når det kommer til sjekking og hvordan det generelt fungerer. Du får ha lykke til! :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Vær romantisk, få dem til å le og smile. Og føle seg komfortabel i ditt selskap.

Og husk å vær snill med jentene og velg skikkelige jenter, ikke frekke.

Anonymous poster hash: 55b1c...9f3
Skrevet

Bare ikke prøv deg på jenter på skolen før du har blitt flink. Det kan lett resultere i sosialt selvmord.

Edit: Snakker ikke av erfaring.

Hvor skal jeg gjøre det da?

TS

Anonymous poster hash: ff7e3...59c

Skrevet

Du snakker om det som om du skal begynne å samle frimerker. Tror holdningen din til dette gjør at du kommer til å slite fra første stund.

Første bud er nemlig å innse at jenter er mennesker, ikke objekter man skal samle på.

Vent til du har de sosiale antennene på plass, du.

Anonymous poster hash: 55798...32b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...