AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Jeg er 16 år og skal begynne å sjekke opp jenter fra og med neste uke, jeg har aldri gjort det før og det kommer til å bli litt skremende men også spennende for meg. Noen andre her som vil gjøre eller har gjort det samme?Anonymous poster hash: ff7e3...59c
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 (endret) Bare ikke prøv deg på jenter på skolen før du har blitt flink. Det kan lett resultere i sosialt selvmord. Edit: Snakker ikke av erfaring. Endret 16. november 2013 av Herr Heftig
Gjest .-L-. Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 (endret) Jeg var 18 da jeg bestemte meg for å gjøre det samme. Hadde ingen erfaringer med damer fra før, og jeg var ganske sjenert når det kom til å flørte og slikt. Jeg begynte å gå bort til ukjente damer på byn, på fester, på skolen osv. Jeg tok små steg av gangen. Først måtte jeg bli komfortabel med å bare snakke med ukjente damer. Så fokuserte jeg på å bli komfortabel med å spørre noen ut, og slik forsatte jeg å ta steg. Har opplevd ganske mye rart som følge av dette, men alt i alt er det artige erfaringer. Du vil nok oppleve på veien at det er litt annerledes å møte/bli kjemt med folk på denne måten, enn å møte folk gjennom venner og fritidsaktiviteter. Etter 3 år med fokus på dette så roet jeg til slutt ned, og tok det mer med ro. Når jeg til slutt roet ned å ble mer tilbakeholden igjen begynte plutselig damer å sjekke meg opp Når jeg ser tilbake på det i dag så angrer jeg ikke, men det meg tok lang tid å bygge opp en god forståelse når det kommer til sjekking og hvordan det generelt fungerer. Du får ha lykke til! Endret 16. november 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Vær romantisk, få dem til å le og smile. Og føle seg komfortabel i ditt selskap. Og husk å vær snill med jentene og velg skikkelige jenter, ikke frekke. Anonymous poster hash: 55b1c...9f3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Bare ikke prøv deg på jenter på skolen før du har blitt flink. Det kan lett resultere i sosialt selvmord. Edit: Snakker ikke av erfaring. Hvor skal jeg gjøre det da? TSAnonymous poster hash: ff7e3...59c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Du snakker om det som om du skal begynne å samle frimerker. Tror holdningen din til dette gjør at du kommer til å slite fra første stund. Første bud er nemlig å innse at jenter er mennesker, ikke objekter man skal samle på. Vent til du har de sosiale antennene på plass, du. Anonymous poster hash: 55798...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå