Gå til innhold

Dere som har sett Grey's sesong 10. SPOILER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det virkelig en fyr der som pulte et vepsebol? :fnise:

Anonymous poster hash: 6f8bb...742
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonymous poster hash: 3d1e0...3c1
Skrevet

Derek?

Anonymous poster hash: ba641...e4b
Skrevet

Nei. En pasient likte det, ikke Derek. :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen andre som har fulgt med på de episodene som er kommet så langt ut i USA? :) I så fall dæven døtte for en slutt nå før jul :O Hvem tror dere April velger?

Skrevet (endret)

Noen andre som har fulgt med på de episodene som er kommet så langt ut i USA? :) I så fall dæven døtte for en slutt nå før jul :O Hvem tror dere April velger?

Håper hun velger Avrey!! Og nå må vi vente til februar, guuuud så lenge!!!

"I love you, I love everything about you, even the things I dont like, I love!" :rodmer::hjertesmil:

Endret av Tropic
Skrevet

"I love you, I love everything about you, even the things I dont like, I love!" :rodmer::hjertesmil:

Det håper jeg også !! :D

Anonymous poster hash: 797d8...2fd

Skrevet

Jeg tror hun gifter seg med Matthew, men innser etterhvert at hun elsker Avery... også blir det masse drama på sykehuset etter hvetebrødsdagene.

Skrevet

Jeg tror hun gifter seg med Matthew, men innser etterhvert at hun elsker Avery... også blir det masse drama på sykehuset etter hvetebrødsdagene.

deeet tror jeg også. Synes egentlig hu burde velge Matthew, han er jo så bra fyr :D Og ikke så ubeslutsom som Avery........... Uansett hva hu velger så blir det bråk på sykehuset.

Skrevet

Tror enten hun velger han Matthew, eller så springer hun avgårde og velger ingen, men hååååper hun velger Avrey med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...