Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahahhahahahahahaha Goooood juuuuuuuul! :tree:

Anonymous poster hash: 79d3d...808
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Anonymous poster hash: 0bb58...044
Skrevet

Skal vi ta et skråblikk på julen?

• Liker 1
Skrevet

Skal vi ta et skråblikk på julen?

Julen kom satans brått på i år. Skikkelig dårlig gjort! Tror dere dette er bestemt på forhånd eller en impulsiv, ond handling? Jeg personlig hater ikke på julen, men jeg er veldig kristisk kjenner jeg. Dessuten er det alltid så mange som sender egendedekorerte julekort hvor de hermer etter kjente motiver, har de lov til det? Tenker de på åndsverkloven I DET HELE TATT?

Nei jula burde virkelig skjerpe seg. Mange unge som har jula som forbildet. Jula burde ta ansvar!

Skrevet

Julen kom satans brått på i år. Skikkelig dårlig gjort! Tror dere dette er bestemt på forhånd eller en impulsiv, ond handling? Jeg personlig hater ikke på julen, men jeg er veldig kristisk kjenner jeg. Dessuten er det alltid så mange som sender egendedekorerte julekort hvor de hermer etter kjente motiver, har de lov til det? Tenker de på åndsverkloven I DET HELE TATT?

Nei jula burde virkelig skjerpe seg. Mange unge som har jula som forbildet. Jula burde ta ansvar!

:fnise:

Skrevet

Hm, dette hadde mistenkelige likheter med tentamensoppgavene til elevene mine på 8. trinn.

Skrevet

Hm, dette hadde mistenkelige likheter med tentamensoppgavene til elevene mine på 8. trinn.

Ikke lov å oute folk.

Anonymous poster hash: 40415...94b

Skrevet (endret)

Ikke lov å oute folk.

Anonymous poster hash: 40415...94b

Hehehe! Jeg er laaangt over tentamensalder så det går bra :-) Ikke hatt noen tentamner i år, men skal riktig nok ha eksamen...- på høgskolen :laugh:

- Ble dessuten medlem her i 2006, noe som ville vært merkelig hvis jeg skulle gått i 8'ende og vært 13 år.. (med andre ord; innmeldt her som 6 åring?)

Endret av Unika

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...