Gå til innhold

Hvilke neglelakker (merker) er gode?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opi og essie liker jeg

Skrevet

Isadora er jo helt knall i forhold til prisen. Har du lyst å spandere på deg noe dyrere så er Deborah Lippmann sine lakker veldig fine, og da spesielt glitterlakkene hennes :)

Skrevet

OPI sine er helt fantastiske og ikke spesielt dyre lenger, kjøpte en for 109 kr her om dagen.

Skrevet

Deborah Lippmann, opi og china glaze. Isadora er ikke så verst de heller. Essie synes jeg er grufulle.

Anonymous poster hash: b4bbe...33c
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg har mest av Essie nå. Føler det flasser lett av. Det er derfor jeg søker mot nye merker.

Skrevet

Deborah Lippmann, men de er jo svindyre da..

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvor kjøper dere Deborah Lippman sine fra? Nettbutikker eller fysiske butikker?

Gjest Citronella
Skrevet

Deborah Lippman og OPI. Chanel kan også være bra, men varierende. Essie er altfor tykke og blir bare stripete på. Men overlakken Good To Go er bra - gjør at lakken tørker veldig raskt.

Gjest Hyssingen
Skrevet

China Glaze og OPI er mine favoritter. Essielakkene er horrible!

Skrevet

Helt klart OPI. Ingen over. Kan også anbefale American Apparel som er rimeligere.

Skrevet

Jeg synes at Essie er bra, jeg da. Alle lakkene jeg har derfra sitter godt, i alle fall med overlakken (Good to go), som er SUPER. OPI er også veldig bra.

Dior og Chanels lakker synes jeg er varierende i kvalitet. Fargene er superlekre, men min erfaring er at Essies sitter bedre.

Skrevet (endret)

,

Endret av Fantomina
Skrevet

Er veldig fornøyd med OPI! Liker Essie også, men må ofte ha 3-4 lag for at de skal dekke skikkelig.

Skrevet

Jeg har gått fullstendig over til Dior etter å ha hatt både OPI og Essie fra før. Vil nok si jeg foretrekker Dior jeg da. ^^,

Skrevet

Jeg har gått fullstendig over til Dior etter å ha hatt både OPI og Essie fra før. Vil nok si jeg foretrekker Dior jeg da. ^^,

Jeg liker alle lakkene mine fra OPI, Essie har mange gode, men også dårlige, og Dior er også min favoritt! :) Det er faktisk de eneste tre merkene jeg har prøvd.

Anonymous poster hash: 53399...632

Skrevet

Hvor kjøper dere Deborah Lippman sine fra? Nettbutikker eller fysiske butikker?

coverbrands.no og parfymeri.no har et bra utvalg:) I de få butikkene som har de, er de ofte mye dyrere enn på nett.

Skrevet (endret)

,

Endret av Fantomina
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

OPI er vel favoritten, men er også veldig fornøyd med Isadora :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...