Gå til innhold

Er det alltid koselig å få barna på besøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma gleder seg alltid veldig til jeg og broren min kommer hjem på ferie, og vil ha oss hjemme lengst mulig. Jeg elsker å være hjemme hos foreldrene mine, og jeg og broren min er hjemme i flere uker av gangen.

Men synes foreldre det bare er hyggelig når vi kommer hjem, eller er det også litt slitsomt?

Vi er i midten av 20-årene, og er uten barn. Kan tenke meg at når det kommer barnebarn inn i bildet blir det mer slitsomt, selvom foreldrene mine gleder seg veeeeldig til å en dag bli besteforeldre.

Anonymous poster hash: 6339c...669
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de liker det. Er i midten av 20 årene jeg og, og mamma maser ihvertfall om jeg ikke kan bli lengre :)

Anonymous poster hash: 037ad...02c
Skrevet

Mora mi gidder ikke å ha besøk av meg mer enn 3-4 netter i gangen.

Skrevet

Foreldrene mine liker ikke at jeg kommer innom en time engang og spesielt ikke om jeg har med barnet mitt. Svigermor derimot er overlykkelig når vi kommer på besøk. Barnet blir mest i fokus, men vet hun er glad for at sønnen hennes kommer på besøk :)

Skrevet (endret)

Foreldrene mine liker ikke at jeg kommer innom en time engang og spesielt ikke om jeg har med barnet mitt. Svigermor derimot er overlykkelig når vi kommer på besøk. Barnet blir mest i fokus, men vet hun er glad for at sønnen hennes kommer på besøk :)

Hjelpes, for noen syke foreldre du har. Klem.

Endret av Gjest
Skrevet

Mora mi gidder ikke å ha besøk av meg mer enn 3-4 netter i gangen.

Nei, du sier ikke det.. :fnise:

Anonymous poster hash: af336...2c5

• Liker 2
Skrevet

Hva slags kommentar er det der egentlig?

• Liker 3
Skrevet

:klem:

Skrevet

Nå får du gi deg!

• Liker 2
Skrevet

Jeg både koser meg og blir frustrert. De går tilbake til gamle vaner så TV står på og de roter rundt. Men heller dette enn at de ikke kommer.

Anonymous poster hash: 0c9e0...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...