Gå til innhold

4.5 år gamle sønnen min lurer på hvordan man lager babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forklarer jeg dette for han?

Anonymous poster hash: 90507...bb1
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

HAHAHA, har han sett på barnetv?

Skrevet

Min lillesøster forklarte dette under middagen for herrens mange år siden.

"Mamma`n ligger oppå pappa`n og så rister de"

Skrevet

Dette tror min lillebror: Et magisk egg begynner noen ganger av en mystisk, ukjent grunn å vokse i mager til damer. Når egget har blitt stort nok, så kommer egget ut av rumpa, og en liten baby klekker ut av det.

Anonymous poster hash: ecfdd...24d
Skrevet

Mamma forklarte at man trenger et mammafrø og et pappafrø som smelter sammen og blir en baby.

Slo meg faktisk til ro med det for en periode, det tok en stund før jeg lurte på hvordan pappafrøet kom inn til mammafrøet :fnise:

• Liker 12
Skrevet

HAHAHA, har han sett på barnetv?

jepp, barnas supershow eller no sånt. så har di en sang so klistrer seg på hjeren : mamma, hvordan lager man babyer...!

• Liker 2
Skrevet

jepp, barnas supershow eller no sånt. så har di en sang so klistrer seg på hjeren : mamma, hvordan lager man babyer...!

Jepp, min og såg det og repeterte det dei sa "mamma, hvordan lages baby?" Han lurte ikkje på det, men repeterte altså det dei sa. Og i same augneblinken så las eg denne tråden....

Skrevet

Jepp, min og såg det og repeterte det dei sa "mamma, hvordan lages baby?" Han lurte ikkje på det, men repeterte altså det dei sa. Og i same augneblinken så las eg denne tråden....

Min sønn krever forklaring i gonatteventyr som skjer om 5min når tannpussen er gjort...

Gjest Magdalene
Skrevet

Forklar det enkelt, men ikke bare tull.

• Liker 1
Skrevet

om min son hadde spurt meg så hadde eg vore ærlig. Ikkje noko sånn fjas. Tiss mot tiss = baby

Skrevet

Støtter forklaringen om sammensmelting av mammafrø og pappafrø, tror 4-åringer vil slå seg til ro med det.

Om det skulle lures på hvordan de smelter sammen, så ville jeg vel forklart det med at da må mamman og pappan er glad i hverandre og må kose seg sammen...

Anonymous poster hash: 50fc2...11a
  • Liker 1
Skrevet

Vi så også på barne-tv i kveld, og forbereder oss til guttene begynner å spørre. :fnise:

Skrevet

Synes ærlighet varer lengst når det kommer til slike spørsmål.

Anonymous poster hash: db450...cac
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har bare sagt at det er Gud som lager babyene også kommer de ut av magen til mamma.

God nok forklaring, enn så lenge....

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg har bare sagt at det er Gud som lager babyene også kommer de ut av magen til mamma.

God nok forklaring, enn så lenge....

Det er jo ingen god forklaring, for det er jo jug.

• Liker 33
Skrevet

Frøforklaringen holder gjerne for et så lite barn. Begynn med det, og svar på evt. oppfølgingsspørsmål HVIS de kommer.

Gutter har utovertiss og jenter innovertiss for at de skal passe sammen, som nøkkelen i nøkkelhullet. Så sender pappa et halvt frø inn i mamman som møter et halvt frø der inne. De blir et helt frø som vokser og blir en baby.

• Liker 3
Skrevet

Det er jo ingen god forklaring, for det er jo jug.

Ja, unnskyld meg for at jeg tar en hvit løgn til ungen min....

Hun får nok tidsnok vite hvordan det egentlig henger sammen....

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg sa sannheten - på en enkel måte.

At alle pappaer har babyfrø og alle mammar babyfrø, og så kan pappaen putte tissen sin inn i mammaens tiss. Hvis babyfrøene møtes, så kan de bli til en baby som vokser inni mammaen og kommer ut av tissen hennes når den er stor nok.

• Liker 2
Skrevet

Seriøst, folk, ikke ljug til ungene deres. Jeg er fremdeles bitter over at mamma lot meg tro at unger kom med storken frem til 5. klasse.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...