AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Jeg hadde positiv eggløsningstest kl. 14:00 nå på onsdag (13.november). Dagen etterpå var den negativ, og jeg kunne kjenne stikninger i høyre side disse dagene, så tydelig at noe skjedde. I går kveld hadde jeg litt rosa blod på papiret da jeg tørket meg. Altså 2 dpo. Dette har fortsatt i hele dag også. Det er altså ikke nok blod til at det kommer noe i trusa. Men når jeg tørker meg er det rosa blod på papiret. Ligner ikke på mens eller utflod, da det er helt flytende. Hva kan dette være? Er alle sjanser ute denne perioden? Spotter ikke mellom mens til vanlig, så lurer litt på hva dette kan være? Magen føles i tillegg helt oppblåst og strammer. Dette bruker den vanligvis ikke å være. Vanlige symptomer i dagene mellom eggløsning og mens er murringer og stikninger. Anonymous poster hash: 50f69...5ac
LilleAlva Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Kan det være festeblødning? Eller er det for tidlig for det?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Kan det være festeblødning? Eller er det for tidlig for det? Trådstarter: Det er vel litt for tidlig med festebløsning rett etter eggløsning. Er ikke det først flere dager senere? Anonymous poster hash: 50f69...5ac
LilleAlva Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Trådstarter: Det er vel litt for tidlig med festebløsning rett etter eggløsning. Er ikke det først flere dager senere? Anonymous poster hash: 50f69...5ac Jo, det er vel sånn 5-12 dpo, tror jeg. Men det kan jo være så enkelt som rester etter sex, for eksempel..
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Om det er en graviditet på gang så blir man ikke oppblåst og får mage på så kort tid. Men noen får litt blødning ved evnt feste. Du får vente spent til du skal ha mensen eller ikke mensen :o) Anonymous poster hash: c3872...430
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 blod midt på syklusen kan tyde på mangel på EL Anonymous poster hash: b25cd...f31
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Trådstarter her: Jeg fikk positiv eggløsningstest da? Kan det være feil? Har forståelse for at man ikke har mage på dette tidspunktet, men man kan jo føle seg oppblåst og stram i magen uten at den har vokst. Det var mer følelsen jeg prøvde å beskrive. Anonymous poster hash: 50f69...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå