Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!

Sitter litt sånn halvveis i sjokk nå. Er 9-10DPO i dag, og utålmodig som jeg er så har brent av hele to billigtester allerede. Den første tok jeg 7-8DPO, og den var veldig negativ, som forventet.

Har følt meg litt merkelig siste tiden, men kjenner jo meg selv såpass godt at jeg vet jeg kan tenke meg syk i mange tilfeller. Likevel tok jeg en test i dag tidlig, ettersom jeg har så mange liggende som nærmest roper etter meg.

Tissa i en kopp, dyppa strimmelen nedi en stund. Ventet et lite minutt, men testen viste ingen tegn til å bli positiv. Samboeren min ropte på meg, så jeg la den fra meg i skapet på badet og gikk. Kom på det sånn 10 minutter etter, og tenke jeg skulle gå på badet for å kaste testen i søppla. Plutselig ser jeg at testen viser to streker!!!! :sjokkert::sjokkert::sjokkert: vet jo at man ikke skal stole på tester etter tidsfristen, men jeg har tatt sååå mange slike tester, og de har aldri vist tegn til å bli positiv i det hele tatt, selv ikke etter timer/dager. Det er jo ikke snakk om bare en skyggestrek her heller, men en tydelig teststrek!

Burde jeg stole på den? Vet ikke om jeg tørr å teste mer i dag, tenk om jeg blir skuffet. Noen med lignende erfaringer? På både godt og vondt?

Legger ved bilder av testen, jeg

post-71992-0-65775600-1384614706_thumb.p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser bare én tydelig strek jeg? Ikke meningen å ødelegge stemningen nå, men den svake streken der tror jeg ikke teller? Det skal jo være to tydelige streker. Jeg har selv hatt svak strek flere ganger før, men er fremdeles barnløs.

Anonymous poster hash: 6d730...211
Skrevet

Jeg tror den er positiv. Jeg har aldri fått skikkelig sterke streker på de billigtestene når jeg har vært gravid. Gratulerer :)

Skrevet

Jeg tror du er lengre enn 9 dpo. Billige tester gir, etter min erfaring, dårlige streker tidlig. Men de du viser er definitivt positive.

Skrevet

Jeg ville hatt is i magen noen dager til. Jeg har selv fått positiv test etter tidsfristen med billigtester noen ganger uten at jeg har vert gravid. Ta en test om en dag og to. Lykke til :klem:

Anonymous poster hash: 3b919...218

Skrevet

Jeg tok enda en test litt senere på dagen, og der så jeg en strek innen tidsfristen.

Tok også en EL-test (vet de kan slå ut på HCG) og den var veldig positiv.

Tenkte egentlig å teste på morgenurin i dag, men glemte av det. Så får prøve neste gang jeg må tisse :)

post-71992-734634_thumb.jpg

Skrevet

Jeg ser bare én tydelig strek jeg? Ikke meningen å ødelegge stemningen nå, men den svake streken der tror jeg ikke teller? Det skal jo være to tydelige streker. Jeg har selv hatt svak strek flere ganger før, men er fremdeles barnløs.

Anonymous poster hash: 6d730...211

Ved graviditetstester er vel en strek en strek. Den blir sterkere jo lengre på vei du er, altså hvor mye hcg du produserer..

Det er ved EL-tester det skal være to tydelige streker.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du er lengre enn 9 dpo. Billige tester gir, etter min erfaring, dårlige streker tidlig. Men de du viser er definitivt positive.

Har faktisk regna litt feil med dagene, ja, hehe ;)

Hadde el 04. eller 05.november. Så det vil si jeg er 12-13DPO i dag.

Skrevet

Hei på dere!

Sitter litt sånn halvveis i sjokk nå. Er 9-10DPO i dag, og utålmodig som jeg er så har brent av hele to billigtester allerede. Den første tok jeg 7-8DPO, og den var veldig negativ, som forventet.

Har følt meg litt merkelig siste tiden, men kjenner jo meg selv såpass godt at jeg vet jeg kan tenke meg syk i mange tilfeller. Likevel tok jeg en test i dag tidlig, ettersom jeg har så mange liggende som nærmest roper etter meg.

Tissa i en kopp, dyppa strimmelen nedi en stund. Ventet et lite minutt, men testen viste ingen tegn til å bli positiv. Samboeren min ropte på meg, så jeg la den fra meg i skapet på badet og gikk. Kom på det sånn 10 minutter etter, og tenke jeg skulle gå på badet for å kaste testen i søppla. Plutselig ser jeg at testen viser to streker!!!! :sjokkert::sjokkert::sjokkert: vet jo at man ikke skal stole på tester etter tidsfristen, men jeg har tatt sååå mange slike tester, og de har aldri vist tegn til å bli positiv i det hele tatt, selv ikke etter timer/dager. Det er jo ikke snakk om bare en skyggestrek her heller, men en tydelig teststrek!

Burde jeg stole på den? Vet ikke om jeg tørr å teste mer i dag, tenk om jeg blir skuffet. Noen med lignende erfaringer? På både godt og vondt?

Legger ved bilder av testen, jeg

test.png

Gratulerer :) jeg hadde like svak, hvis ikke enda svakere strek når jeg testet første gangen. Så her er det nok en liten spire! Spent på oppdatering :) du må vente noen timer før du tisser igjen, slik at du "samler opp" mest mulig, da er det større sjanse for at den viser riktig :)

Anonymous poster hash: 868c2...50d

Skrevet

Har faktisk regna litt feil med dagene, ja, hehe ;)

Hadde el 04. eller 05.november. Så det vil si jeg er 12-13DPO i dag.

Ja, det ser mer riktig ut. Gratulerer.

Skrevet

Gratulerer :) jeg hadde like svak, hvis ikke enda svakere strek når jeg testet første gangen. Så her er det nok en liten spire! Spent på oppdatering :) du må vente noen timer før du tisser igjen, slik at du "samler opp" mest mulig, da er det større sjanse for at den viser riktig :)

Tok testen nå nettopp! Iiik! Fikk opp en svak strek innen tidsfristen. Etter tidsfristen er den enda sterkere :D

Her er den innen tidsfristen!

post-71992-972164_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

:D Så bra! Nå ble jeg glad på dine vegne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...