Gå til innhold

Til menn: hun har ligget med kompisen din. Dealbreaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ei jente har hatt sex med kompisen din, evt. rotet, ville du utelukkende ekskludert henne som kjærestemateriale? Eller ville du kun sett på henne som et sexobjekt, om ikke det heller?

Jeg hadde sex med en kompis/bekjent i natt, og lurere derfor hva vennene hans tenker om meg nå.

Anonymous poster hash: 9c37e...8f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du nylig har gjort det så blir det for nylig for min del. Om det hadde vært 1-5 år siden og That`s it hadde jeg ikke brydd meg. Vi i omgangskretsen og de jeg liker er oppegående mennesker.

Anonymous poster hash: cc5c8...102
Skrevet (endret)

Hvorfor hadde du sex med kompisen til han du ønsket å ha som kjæreste?

Men ja, det hadde ikke vært så kult å bli sammen med jenta som jeg nettopp visste hadde hatt sex med en i vennegjengen.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke ts, men...
Hva om de ikke hadde sex, men kun rotet litt? Hva tenker dere om det?

Anonymous poster hash: a3d63...ac5
Skrevet

Hele greia kommer an på situasjonen og helheten.

Anonymous poster hash: cc5c8...102
Skrevet

Det kommer veldig an på. Tror ikke det går an å gi noe fornuftig svar på dette. En kan like enkelt se for seg scenarioer hvor både "ja" og "nei" er like naturlige. Men i utgangspunktet taler det jo ikke for vedkommende sin fordel. Det er jo ikke noe man åpner med, for å si det sånn.

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Støtter synet at om det har skjedd nylig så blir det vanskelig å se på jenta som hverken kjæreste eller sexobjekt.

Vet om ei jente som er på sin tredje gutt i samme guttegjeng. Her snakker vi altså tredje kjæreste fra samme gjeng. Jeg fatter ikke at de klarer å omgå hverandre. Kanskje det bare jeg som er konservativ.

Skrevet

Nei. Skjedde det for lenge siden, så er det ingen dealbreaker.

Anonymous poster hash: 50add...dc9
Skrevet (endret)

Jeg er ikke ts, men...Hva om de ikke hadde sex, men kun rotet litt? Hva tenker dere om det? Anonymous poster hash: a3d63...ac5

hadde fortsatt tenkt at hun hadde gått på rundgang i vennegjengen.

Endret av Summers
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Kameraters tidligere "erobringer" er nok uaktuelle, både som kjæreste og som sex-partner.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

Tja, jeg er i den situasjonen, og kan overhodet ikke si at det ikke er særlig annet enn tilfeldigheter, med andre ord ikke pga kamerater og jenta sine deal-breakere.

For flere år siden studerte jeg med en som jeg fikk øye for, men som forsvant. Hørte om henne noen år senere via kameraten min som hadde møtt henne i samme by som han studerte i, som hadde fått øye for henne og møtt henne en del ganger. Jeg sa ikke et ord.. men jeg var mer glad for å vite hvor hun var blitt av og når kameraten min fikk avvisningen tilslutt.

Planlegger en tur til samme by snart :)

Anonymous poster hash: 9eb92...b15
Skrevet

Tja, jeg er i den situasjonen, og kan overhodet ikke si at det ikke er særlig annet enn tilfeldigheter, med andre ord ikke pga kamerater og jenta sine deal-breakere.

For flere år siden studerte jeg med en som jeg fikk øye for, men som forsvant. Hørte om henne noen år senere via kameraten min som hadde møtt henne i samme by som han studerte i, som hadde fått øye for henne og møtt henne en del ganger. Jeg sa ikke et ord.. men jeg var mer glad for å vite hvor hun var blitt av og når kameraten min fikk avvisningen tilslutt.

Planlegger en tur til samme by snart :)

Med dette sagt, så visste ikke kameraten min at jeg hadde et øye for henne tidligere. Alt var tilfeldigheter. Og han vet den dag i dag at jeg hadde et øye for henne, og kunne tenkt meg å ta opp kontakten osv.

Har tenkt på henne innimellom de siste årene.

Så ingen deal breaker for meg. Men slike ting kommer an på situasjonen og er nok ganske forskjellig. Hovedregelen er jo at ekser og kjærester og forelskelser til kamerater er uaktuelt.

Skrevet

En fyr som har pult flere av mine venninner er uaktuell som det meste.

Skrevet

Svaret er nok normalt ja, så lenge jeg ikke blir så hodestups forelsket at jeg ikke klarer å styre meg overhodet. Det er kanskje dumt, irrasjonelt og barnslig, men det er helt frivillig å gå inn i forhold, så jeg forbeholder meg retten til å være dum, irrasjonell og barnslig når jeg vurderer potensielle partnere.

Anonymous poster hash: 31f09...67c
  • Liker 1
Skrevet (endret)

I min gjeng har vi alltid holdt oss unna jentene som en av de andre gutta har likt/hold på med. Så svaret er ja.

Endret av .-L-.
Skrevet

Kameraters tidligere "erobringer" er nok uaktuelle, både som kjæreste og som sex-partner.

- What he said.

Skrevet

hvorfor er dere så pripne på akkurat det? trenger litt utdypning her

Anonymous poster hash: 33d9a...164
  • Liker 2
Gjest JakeGreen
Skrevet

For min del er ikke dette et ja/nei spørsmål. Det er litt avhengig av situasjonen, tidshorisont, hvor nær denne vennen er, osv, men mest av alt hvordan hun er som person.

Om det er snakk om en helt fantastisk jente som jeg opplever som unik og har romantiske følelser for, så hadde det ikke vært en hindring for min del.

Faktisk er det en jente jeg har i kikkerten som jeg nå har kjent til ganske lenge og alltid har likt utrolig godt. Fantastisk vakker, en veldig behagelig energi, sexy, attityde og snill som dagen er lang.

Jeg vet at hun har ligget med en kamerat av meg noen ganger og hun har også "levd livet" som singel.

Allikevel merker jeg at jeg gjerne kunne tenkt meg å bli bedre kjent med henne og det hadde absolutt ikke stoppet meg at hun lå med en kamerat av meg for litt tilbake.

Men, det er selvsagt ikke en bonus. Og for mange menn er nok dette vanskelig å akseptere. Så, om du har lyst på en mann er det nok lurt å helgardere ved å ikke ligge med kameraten hans.

Just in case.

;)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Hva med at vi snur på spørsmålet.

Hadde du som kvinne kunne blitt sammen med en mann som hadde ligget med bestevenninnen din?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...