AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Hei Jeg trenger er ny concealer, og tenker å kjøpe fra glo minerals. Jeg har pressed base foundation fra glo minerals i fargen honey fair, og den under eye concealer i fargen golden. Fargen i foundationen jeg har er muligens litt for mørk/oransje for meg (kjøpe den i sommer), og i concealeren så er den lyseste for lys og den mørkeste for oransje. Hvilken farge tror dere passer meg i camouflage oil free concealer? Og hvilken farge tror dere hadde passet meg bedre i pressed base foundationen? Hvor er det forresten billigst å kjøpe? Har til nå kjøpt fra blivakker. Anonymous poster hash: 64afe...2dd
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Jeg tror at det safeste du kan gjøre når det gjelder Glo Minerals Camouflage concealer, er å gå for Natural. Jeg har selv testet ut Natural og golden. Og det jeg ser er at så og si alle venninnene mine kan komme unna med å bruke Natural, den passer de fleste. Ut fra det du skriver er det litt vanskelig å foreslå hvilken Foundation farge du burde gå for, men hvis honey fair ble litt for "Orange" ville jeg prøvd Golden Light eller Natural Medium, jeg har selv testet begge disse, og kan bruke begge. Men Honey ble litt for mørk for meg også. Anonymous poster hash: 91644...986
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 64afe...2dd
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Vil natural passe de fleste også i under eye concealer? Anonymous poster hash: 49569...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå