Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det når man ikke hører noe fra ham enda han skrev tidlgiere på SMS "hører fra meg i kveld"?

Hva skjer med at jeg ikke hører en dritt fra han? :( Har sendt han enda en melding for planen var å møtes i dag... men hadde visstnok mye å gjøre, så.. han skrev "Hei!legg andre planer, du, så høres vi i kveld!"

tviler på det.. men hvorfor sier de det når man de ikke gir fra seg lyd på slutten av dagen?

Anonymous poster hash: 59fa3...850
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en høfligere måte sier han " fuck off" tenker jeg.

Anonymous poster hash: 7e5ac...fec

Skrevet

Du bør ha noe å gjøre. Vær opptatt i uken fremover. Ikke tenk på at han sa at han skulle høre fra seg, du har vært opptatt selv. Han ville nok bare at du skulle finne på noe og kose deg, og "høres i kveld" (kanskje han ikke ville forstyrre deg fordi han trodde du la andre planer?

Anonymous poster hash: e3959...024
Skrevet

Du bør ha noe å gjøre. Vær opptatt i uken fremover. Ikke tenk på at han sa at han skulle høre fra seg, du har vært opptatt selv. Han ville nok bare at du skulle finne på noe og kose deg, og "høres i kveld" (kanskje han ikke ville forstyrre deg fordi han trodde du la andre planer?

Anonymous poster hash: e3959...024

Nei, han sa at han hadde mye å gjøre.. tror jeg skal la det gå noen dager.. hører jeg ikke noe fra han, sletter jeg nr hans.... TS

Anonymous poster hash: 02671...649

Gjest Allergikeren
Skrevet

Det er da ikke kveld enda? Han skrev dette i dag, sant? Da hadde ikke jeg regnet med å høre noe fra ham på minst en time enda ...

Skrevet

Har ikke hørt noe enda... Jeg skrev at jeg trengte å vite om han kom i dag eller ikke, så svarte han eksakt dette her:

"Hej!Alt bra her!Er på jobb nu!Dudå? Bara lagg planer du, så kan vi höras senare ikväll. har mye å göra efter jobb..:)"

har han ikke lyst til å møte meg likevel? -.- vi har møttes en gang tidligere, og han ga uttryk for at han ville se meg igjen senere..

Skrevet

Har ikke hørt noe enda... Jeg skrev at jeg trengte å vite om han kom i dag eller ikke, så svarte han eksakt dette her: "Hej!Alt bra her!Er på jobb nu!Dudå? Bara lagg planer du, så kan vi höras senare ikväll. har mye å göra efter jobb..:)" har han ikke lyst til å møte meg likevel? -.- vi har møttes en gang tidligere, og han ga uttryk for at han ville se meg igjen senere.. Anonymous poster hash: 02671...649

Dette svaret hans betyr at han har en annen fate ikveld.

Anonymous poster hash: a2453...894

Skrevet

Date.... Ikke fate.....

Anonymous poster hash: a2453...894

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir litt trist av å lese på kvinneguiden.. det er så mye vi lurer på, analyserer, stresser med.. jeg kjenner meg selv igjen også! At det skal være så vanskelig å stå i relasjoner med andre!

Anonymous poster hash: 32d89...68b
  • Liker 2
Skrevet

For en tufs. Om han sender en melding ut på natten, håper jeg du forstår at du ikke skal svare.

Anonymous poster hash: af377...4ca
Skrevet

fikk "Vad skjer;)" melding kl 21:00.. jeg svarte ikke før etter en time, og sa jeg var med en venninne. Stille etter det... merkelig type

Skrevet

"Hej!Alt bra her!Er på jobb nu!Dudå? Bara lagg planer du, så kan vi höras senare ikväll. har mye å göra efter jobb..:)"

Jeg forstår virkelig ikke problemet... :klo:

Hva.... hva er det du ikke skjønner her? Han har mye å gjøre etter jobb, ber deg om å bare hygge deg og ikke tenke på ham... WHAT? WHAT more do you want?

• Liker 2
Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke problemet... :klo:

Hva.... hva er det du ikke skjønner her? Han har mye å gjøre etter jobb, ber deg om å bare hygge deg og ikke tenke på ham... WHAT? WHAT more do you want?

Jeg tror problemet er at han avlyste planene de hadde om å møtes, selv om han sa etter forrige(og første) møte at han gjerne vil se henne igjen. I følge KG-logikk vil en virkelig interessert mann nemlig avlyse alt annet(enn kanskje jobb) for å få møte henne igjen. :opplyser:

Men slik jeg ser det holdt han jo det han lovet, bortsett fra selve det å møte henne slik de hadde avtalt. Han hadde mye han måtte gjøre etter jobb, og ville høre fra seg på kvelden, noe han da gjorde. Hvordan TS får kl 12.30 til å bli "på slutten av dagen" og dermed kveld begriper jeg derimot ikke.

Jeg ser at det er lett å analysere alt og ingenting, og gjerne i verste tenkelige retning. Men man må ha litt is i magen også. Kjipt at avtalen ble avlyst, men ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...