Gå til innhold

Hvordan gjøre kjolen mindre tacky...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei. Jeg har da kjøpt meg en julebordskjole for en billig penge, og har egentlig ikke noe veldig stort ønske om å kjøpe en ny (selv om det kanskje blir løsningen).

Det er et vennejulebord, så ingen fare for å sjokkere sjefen eller andre kollegaer. ;) Men vil ikke se "tacky" ut heller... sånn som jeg har fått høre i en annen tråd jeg opprettet.

Men uansett - jeg lurte litt på om det muligens hadde vært greit om jeg hadde en slik "blondebody" under? Da viser jeg jo ikke naken hud noe sted (utenom øverste delen av ryggen), i tillegg til at de utkuttede områdene blir mindre fremtredende (og rare?), siden de også er svarte....

Hva tenker dere om det?

Her er link til en slik type "body" som jeg tenker på....
http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/topper/club-l-714/long-sleeve-lace-body-714462-14/

Ellers har jeg svart strømpebukse og svarte sko.

Og hvis noen absolutt må foreslå en annen kjole (som er hyggelig det!), så vil jeg at den skal ha lange armer, og ikke være altfor kort. Og absolutt ikke utringet foran med puppene. Og så må den være billig i pris.

Legger ved de samme bildene som i den andre tråden.

Anonymous poster hash: 702df...ae5

post-37809-0-21898000-1384599254_thumb.j

post-37809-0-30493100-1384599264_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var finere på deg enn på nettsiden hvertfall... Så ikke så tacky ut nå!

• Liker 4
Skrevet

Den var finere på deg enn på nettsiden hvertfall... Så ikke så tacky ut nå!

:) Men tror du den blir bedre med en sånn body jeg har linket til under kjolen? Da er det jo bare den helt øverste delen av ryggen min som er bar. Pluss at de utkuttende områdene liksom "blender inn" i kjolen på en annen måte når de også er svarte.

Og så er jo modellene på Nelly usendvanlig veldreide da. Med sånne rumper og bryster tror jeg man ser vulgær ut i burka liksom. :hakeslepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns kjolen var dritkul sånn som den er jeg, og du ser jo virkelig fantastisk ut i den :)

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes den var fin på deg jeg.

Anonymous poster hash: 59d6f...036
  • Liker 3
Skrevet

Synes faktisk du kledde den jeg. På bildet i linken så var den ganske vulgær, men du får den til å virke fin:)

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville heller gått med kjolen som den er.

• Liker 3
Skrevet

Du er jo vakker i den kjolen! Har ikke sett den andre tråden, men den er ikke tacky på deg.

Føler du at det blir for nakent, tar du på en blondebody eller bare chiffongbody under. Men kanskje det lureste er å finne et skjerf eller noe til å ha utenpå DERSOM du skulle komme i en situasjon hvor du føler for det?

• Liker 3
Skrevet

Hiver meg på denne tråden også jeg ;) Gå i kjolen som den er, du ser da forbasket bra ut i den :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes kjolen var kjempefin på deg, jeg! :) Du kledde den veldig bra! Skulle ønske at jeg hadde vært litt mer på trening og mindre i sofaen i det siste, slik at jeg hadde vært like flott som deg i en sånn kjole!

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville droppet blondebodyen. Ettersom jeg nå har sett den på deg (og ikke på modellen på nelly) og vet anledningen, så tror jeg det går helt fint. Men jeg tror kanskje at et litt stort skjerf/sjal som KAN slenges over skuldrene og dekket det meste av ryggen hadde vært praktisk om dere skal på byen etterpå eller noe.

Ellers tror jeg at det er alfa og omega at du står oppreist og ikke ligger i grøfta og synger "Drita full før Drøbaksundet" med den kjolen :)

• Liker 9
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva er galt med den kjolen på den modellkroppen? :klo:

Så skal det nevnes at du skal ha sterk selvfølelse for å være så 'tøff' at man bærer et plagg som er litt utenfor 'standard A4 ihht. hele venninnegjengen og alle middelalderstanarder'.

Men har man den mentale soliditeten, og stoltheten, rakrygget, trygg. - så er det den kjolen på den kroppen som vil 'eie' hele festen.

Du ser ut som en sann drøm i den!

• Liker 3
Skrevet

Tror bodyen ville gjort den mer tacky.

Anonymous poster hash: 6b065...2e6
  • Liker 1
Skrevet

Hva er galt med den kjolen på den modellkroppen? :klo:

Så skal det nevnes at du skal ha sterk selvfølelse for å være så 'tøff' at man bærer et plagg som er litt utenfor 'standard A4 ihht. hele venninnegjengen og alle middelalderstanarder'.

Men har man den mentale soliditeten, og stoltheten, rakrygget, trygg. - så er det den kjolen på den kroppen som vil 'eie' hele festen.

Du ser ut som en sann drøm i den!

TAKK! :laugh:

Og må si jeg ble litt forvirret over responsen her sammenlignet med i den andre tråden da. Der var det total slakt og horestempel. Nesten så jeg ikke turde gå inn i tråden om "styggeste plagget du har sett i det siste" i frykt for at noen skulle linke til tråden min.

Men takk for fine ord til alle som har svart her i hvert fall. :) Hadde egentlig forventet flere negative bemerkninger a la "ingenting kan redde den kjolen der". ;)

Skrevet

Jeg tror responsen i den andre tråden kom av:

1. Den så skikkelig horete ut på modellen hos Nelly

2. Mange tenkte nok litt mer formelt julebord

• Liker 10
Skrevet

Jeg tror responsen i den andre tråden kom av:

1. Den så skikkelig horete ut på modellen hos Nelly

2. Mange tenkte nok litt mer formelt julebord

Ja, burde kanskje nevnt noe om settingen. Jeg ante bare ikke at folk automatisk koblet julebord med et veldig formelt selskap. For meg er det liksom god (jule-)mat og drikke i festlig lag.

Skrevet

kjøp en pelsvest eller en annen fin vest å ha på, og høyhæler med spiss tå (ikke altfor høye sko), så har du fått et ellers tacky antrekk til å bli classy

Anonymous poster hash: e153f...4be
Skrevet

Kjolen er fin den foran, bakfra ser det ut som du bruker en sports-BH.

Anonymous poster hash: 2fe0e...b05
Skrevet

Ts, du så jo HELT SMASHING ut! Wow for en figur! Helt nydelig. Og den så veldigveldig bra ut på deg, og veldig bra tenkt med strømpebukser. Det er sjeldent det er kledelig, men nå har du klart å matche det hele helt perfekt!

• Liker 2
Skrevet

Sett opp håret stramt og ha stilrene smykker til så blir det smashing! Klassiske pene sko, ikke sko med masse dilldall. Forsiktig sminke, kanskje sort øyenskygge?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...