Gå til innhold

Gutter/menn... Kan noen svare meg på en ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for at kjæresten skal slutte å ta dama si for gitt?

Når dama gjør mye, alltid stiller opp, alltid søt og blid, gir og gir, og kjæresten bare tar alt for gitt, bryr seg ikke og setter ikke pris på det. Lar være å svare, gir meg silent tratment for å virke kostbar..

Hva må til? Må det hardt mot hardt til?

Anonymous poster hash: 44c3a...91a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke still opp for han. Slutt å gi.

Anonymous poster hash: 3f70a...f44
  • Liker 3
Skrevet

Skrevet

TS her. Takk. Kanskje akkurat det jeg trenger å høre og faktisk gjennomføre. Synes det er vanskelig å ikke være meg selv, for jeg er en person som liker å gi. Men om hardt mot hardt er eneste måten, så må det vel kanskje bare til.

Skrevet

TS her. Takk. Kanskje akkurat det jeg trenger å høre og faktisk gjennomføre. Synes det er vanskelig å ikke være meg selv, for jeg er en person som liker å gi. Men om hardt mot hardt er eneste måten, så må det vel kanskje bare til.

Dessverre er mange forhold akkurat som du beskriver. De fleste menn klarer ikke oppføre seg attraktivt ovenfor kvinner de virkelig tenner ekstremt på sånn ved første øyekast. Da er det ofte de blir sammen med en "grå mus". Ikke ta dette personlig, for det var det overhode ikke ment som, men det faktum at han er ikke ser på deg som en disneyprinsesse er noe av grunnen til at dere fungerer bra sammen i utgangspunktet (presumptivt)! Derfor er det mange kvinner som er i akkurat din situasjon!

Skrevet

Dessverre er mange forhold akkurat som du beskriver. De fleste menn klarer ikke oppføre seg attraktivt ovenfor kvinner de virkelig tenner ekstremt på sånn ved første øyekast. Da er det ofte de blir sammen med en "grå mus". Ikke ta dette personlig, for det var det overhode ikke ment som, men det faktum at han er ikke ser på deg som en disneyprinsesse er noe av grunnen til at dere fungerer bra sammen i utgangspunktet (presumptivt)! Derfor er det mange kvinner som er i akkurat din situasjon!

som svar på spørsmålet ditt ville jeg nok sagt at du må flink til å minne han på at han faktisk har en fantastisk jente hjemme;)

Skrevet

Ikke alle forhold er ment to be. Dere passer kanskje ikke sammen og han vet det bedre enn du? og orker derfor ikke kjempe for dere?

Er uansett ikke et godt fundament hvis ting er slik du illustrerer.

Skrevet

Det kan jo hende at han bare liker å få. Han utnytter deg og vet at du alltid stiller opp for han så derfor trenger han liksom ikke å gi noe tilbake. Dette er dårlig gjort av han, og svært respektløst, men enkelte mannfolk er bare sånn. Har opplevd akkurat det samme! Er kanskje litt rett på sak nå, men dump han! Vis han at du har grenser og har fått nok. Jeg trodde jeg kunne forandre typen min, få han til å sette pris på alt jeg gjorde for han, ventet i et år før jeg fant ut at han rett og slett gav katta i om jeg hadde det vanskelig å trengte støtte. Dump han hvis han ikke gjør deg lykkelig! :hug:

Skrevet

Gjør det jeg ikke tør å gjøre, og dump han. Det er seriøst det aller beste. Jeg gir og gir, akkurat som du, men aldri får. Han har til og med innrømmet ovenfor meg at han vet han ikke gidder å gjøre noe for forholdet men at han ikke har ''motivasjon''. Det her er bare starten. Det forverrer seg. Enten tar du det opp med han, og hvis han ikke skjerper seg så fortjener du å være med noen som gjør deg lykkelig!

Anonymous poster hash: 77273...1b5
Skrevet

Jeg syns du skal forklare han akkurat hva du mener , og hvorfor du mener det . Det er nå en gang sånn her i verden at vi alle har ting å lære , hele tiden. Vi trenger tilbakemeldinger , saklige og reale . Dersom denne fyren din fortsetter sin egostyle og barnslige "silent treatment" så bør du kanskje vurdere om han er noe å satse videre på.

Skrevet

Hva skal til for at kjæresten skal slutte å ta dama si for gitt?

Når dama gjør mye, alltid stiller opp, alltid søt og blid, gir og gir, og kjæresten bare tar alt for gitt, bryr seg ikke og setter ikke pris på det. Lar være å svare, gir meg silent tratment for å virke kostbar..

Hva må til? Må det hardt mot hardt til?

Ikke gi mer enn du får.

• Liker 1
Skrevet

Ikke gi mer enn du får.

Speilvendingsprinsipp. Det er også greit å kommunisere hvorfor du handler som du gjør. Det skal ikke være mystisk. Hvorfor skal du bake boller, gi episke blowjobs og lange massasjer dersom du vet at det er en enveisbillett? Greit å si ifra om slikt. Hvis han da gir faen ville jeg gått på dagen. Det vitner om mangel på respekt. Det er en killer. Noen menn er definitivt der. Litt lei, litt for høy på pæra, og vips har du et rasshøl for hånden. De må jekkes ned. Mennesker er ikke bruksobjekter for egen tilfredsstillelse.

Skrevet

Kan det være at du ikke ser at han gir på sin måte?

Er ikke alltid menn tenker som kvinner, og gir åpenlyst. Og ofte kan kvinner føle at de gir masse uten å få tilbake, også har de ikke helt sett at mannen gir av seg selv fordi han tenker litt annerledes.

Hvis det virkelig er slik at han ikke gir overhodet, må du nok ta en prat med han. Fortelle han hva du føler. Men ikke anklag han for noe. Det kan være han er takknemlig men glemmer å vise det. Begynn med å si at det ville gjøre deg glad om han "ser" deg og hva du gjør.

Kommunikasjon er viktig i alle forhold.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Speilvendingsprinsipp. Det er også greit å kommunisere hvorfor du handler som du gjør. Det skal ikke være mystisk. Hvorfor skal du bake boller, gi episke blowjobs og lange massasjer dersom du vet at det er en enveisbillett? Greit å si ifra om slikt. Hvis han da gir faen ville jeg gått på dagen. Det vitner om mangel på respekt. Det er en killer. Noen menn er definitivt der. Litt lei, litt for høy på pæra, og vips har du et rasshøl for hånden. De må jekkes ned. Mennesker er ikke bruksobjekter for egen tilfredsstillelse.

Ja, jeg er enig i at man bør si klart i fra at man ikke får tilbake det som man forventer. Altså at man føler at man gir mer enn man får.

Men hvis det da ikke skjer noe så kan det være en mulighet å sette hardt-mot-hardt. Altså slutte å gi.

Enten merker da den andre parten dette og skjerper seg; ellers blir det jo sånn at forholdet dør av seg selv da ingen hverken gir eller får noe.

Men er det åpenbart at den andre gir faen så er det selvfølgelig bedre å bare gå med en gang.

Endret av Steinar40
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...