Lykkeliten Skrevet 7. mai 2004 #1 Del Skrevet 7. mai 2004 Noen som er erfaren på området? Jeg vil gjerne bruke en liten del av gressplenen min til å ha hagemøbler på, og da vil jeg ha et hardt og jevnt underlag. Jeg synes ikke det er så fint med treunderlag, så det blir vel et eller annet av stein - heller/belegningsstein el.l. Jeg har så mye annet i hagen jeg bruker penger på for tiden, så disse hellene kan ikke være så innmari dyre (skifer blir sikkert i dyreste laget). Jeg orker heller ikke å mure et underlag og styre voldsomt med det, så en løsning med jord og sand som legges jevnt og tromles hardt, og et eller annet oppå det, vil sikkert passe bra (?). Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre og hva jeg skal velge? Da blir jeg glad da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. mai 2004 #2 Del Skrevet 8. mai 2004 Høyres fornuftig ut det du seier sjølv! Me har ein uteplass med vanlige naturheller, som var her frå før me kjøpte huset, og så skal me laga oss ein plass no med brostein eller herregårdsstein. Var på Byggmakker i dag og såg på stein, og det er masse fint å finna. Det er vel egentlig berre å bestemma seg for noko, og setja i gong. Det du må tenkja på er farge, storleik og pris på steinen eller hellene. Ta deg ein tur innom NOBI, Byggmakker, Steinsenteret eller søk etter andre firma. Lykke til og gje ein lyd om kva du bestemmer deg for! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mai 2004 Takk for tips! Jeg skal prøve å få gjort dette før 17.mai, så jeg får bare sette i gang... Takk for nyttige linker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wynn Skrevet 12. mai 2004 #4 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg vil også anbefale å ha noe duk under hellene for å stoppe ugress. Vi har ikke det, og det er ikke måte på hvor mange uønskede planter som slår seg ned i sprekkene mellom hellene i løpet av en sommer. Disse må jo fjernes etterhvert og det er en litt pyton jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå