Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst til å gjøre noe koselig for de fine kollegaene mine i år, nemlig å lage en liten adventskalender. Vi er to stk på jobb hver dag, så det må være to "gaver" i hver "luke". Tenker på sjokolade, men sånn fin sjokolade i løs vekt er jo så dyrt. Det samme med de ferdiglagde sjokoladekalenderene jeg har sett (med god sjokolade). Jeg har ikke så god råd.

Noen tips? Gjerne med andre ting enn sjokolade også. :) (Men bør kanskje være noe spiselig tenker jeg.)

Anonymous poster hash: 05f39...326
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være så fin sjokolade da?

Bare tanken i seg selv er jo veldig fin :)

Skrevet

Må det være så fin sjokolade da?

Bare tanken i seg selv er jo veldig fin :)

Hehe, nei, det må jo faktisk ikke det. :)

Anonymous poster hash: 05f39...326

Skrevet

hva med og lage sånn kalender at du henger opp 24spørsmål så må man prøve og finne ut svaret. eller så kan alle ta med seg gave på jobben, så er alle med på og lage kalenderen:D

Skrevet

Enig i at det er tanken som teller, trenger ikke være dyr sjokolade! :)

Skrevet

Hva med å kjøpe en konfekteske eller to, og dele opp sjokoladene derfra? Konfektesker finner en i mange forskjellige prisklasser, så det trenger ikke å bli så altfor dyrt. Da blir det ihvertfall "finere" sjokoladebiter hver dag, og mye rimligere enn løsvekt.

Har forresten sett at Europris har en del rimelig og bra utvalg, som er litt forskjellig fra det de selger hos dagligvaren.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...