AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Heihei! Vet dere om en god fuktighetskrem med fukt, og ikke fett? Har så utrolig fet hud, så fett kommer nok til å gjøre vondt verre. Prisen bør helst ikke være over 200 kroner. Anonymous poster hash: 13edd...68c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Om du er sikker på det er fukt du trenger, så er jeg veldig fornøyd med denne; http://webshop.bodyshop.no/detaljer/98330/vitamin-e-intense-moisture-cream Men så er ikke jeg noen hud-ekspert heller:P Anonymous poster hash: 5278c...3de
Favole Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Jeg er veldig fornøyd med denne fra Decleor.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Jeg er veldig fornøyd med denne fra Decleor. Helt enig. Dette er den eneste kremen som faktisk trekker inn i huden min også, mot andre kremer som blir altfor "tunge" og legger seg som et lag på huden min. Anonymous poster hash: 9dc3b...31c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Tusen takk! Skal sjekke ut begge linkene! fra ts Anonymous poster hash: 13edd...68c
vimsefrøken Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Jeg er en fan av Matis Réponse Pureté - Shine Control Purifying Care Gel Cream. Den holder huden matt, skal hjelpe mot urenheter, og gir meg nok fukt i sommermånedene. Den gir meg riktignok ikke nok fukt i vintermånedene, men så har ikke jeg spesielt fet hud, og jeg er ekstremt fuktfattig om vinteren. Har du en fet hudtype, som trenger fukt, kan jeg tenke meg at denne ville fungere supert. Og det beste av alt er at den holder huden matt, og ikke gjør den så blank som fet hud lett kan bli utover dagen. Om vinteren er det denne jeg går for dersom jeg skal på noe spesielt som gjør at jeg vil at huden skal holde seg gjennom hele dagen/kvelden uten å bli blank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå