Gå til innhold

Huff, jeg ble engstelig!

Gjest rabrabara

Anbefalte innlegg

Gjest rabrabara

Da jeg var til dyrlegen med Tass i morges sa hun at han har "heart murmur". Tror det er det samme som bi-lyd på hjertet. Hun sa at dette ikke er så uvanlig når det gjelder hvalper, men jeg ble redd uansett. Da vi var for to uker siden sa de ingenting om dette, og de lyttet til hjertet da og. Har jeg grunn til å bekymre meg? Har noen opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har ikke opplevd dette med hund... Men den ene katten min fikk påvist bilyd (dyrlegen kalte de heart murmur) i hjertet da han var 4 mnd, han ble sendt til spesialist for ultralyd uten at de fant noe synlig galt med hjertet :roll: Da han var tilbake for ny sjekk ved 6måneders alder var bilyden vekk.

Krysser fingrene for at det er andre her som kan hjelpe med faktaopplysninger ang. hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Noen hunderaser plages med arvelig bilyd på hjerte. Trodde det kom etter som de ble noen år. Jeg har ikke hørt om det på valper før. Snakk med oppdretteren da, og hør om dette er noe de er kjent med, og om det er andre hvalper i kullet som har fått påvist det samme.

Uansett , lykke til !

Ikke noe kjekt når man får vite det er noe som ikke stemmer med "beibisen" :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...