AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Hvis du ikke orker å lese alt, så er spørsmålet i fet skrift. Så.. jeg vurderer å klippe håret mitt kort(ere). I bildet under teksten er frisyren jeg ønsker meg aller mest. Mitt hår ligger nå et stykke under puppene mine, det er begynt å bli ganske langt. Grunnen til at jeg vil klippe meg er for å bli kvitt slitte tupper, få en forandring, føle meg litt "lettere", og for å slippe mye styr når det kommer til vasking, tørking og styling av hår. Det er enklere med kort hår. Okei, nå kommer jeg til poenget her. Kjæresten min er en person som ikke liker forandring. Jeg kan ikke nevne at jeg en gang vurderer å klippe håret mitt, og han sier at jeg ikke må si sånt til han. Han vil ikke at jeg skal klippe, farge og styre med håret. Jeg vil jo gjøre dette for meg selv, for å få det litt enklere og for å få en forandring. Det vokser jo ut (og mitt vokser ut fort). Hva synes dere om denne hårfrisyren? Da tenker jeg på lengde og "style", ikke farge. Jeg har mørkt brunt hår. Ønsker å stripe det litt til sommeren om jeg klipper det. Ofte så snakker menn om hvor fint det er med langt hår, og det er jo det jeg har nå. Jeg vil jo ikke føle meg uattraktiv, om kjæresten min ikke liker sveisen min. Hm... Hun er så FIIIIIN med denne hårfrisyren; er redd for at jeg ikke blir å kle noe slikt.. Anonymous poster hash: c7d62...bed
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Det der er ikke kort hår, det der er mellomlangt. Anonymous poster hash: 722dd...421 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Det der er ikke kort hår, det der er mellomlangt.Anonymous poster hash: 722dd...421 Ja, det er jo det; men føles så kort i forhold til håret mitt. Så sier kort hele tiden...hehe Anonymous poster hash: c7d62...bed
snilla Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Jeg har hatt kort hår - typ guttekort. Og jeg lover deg: Det der er ikke kort hår. Det føles kanskje sånn for oss jenter hvis vi går fra laaangt hår til skulderlangt, men når gutter sier de ikke liker jenter med kort hår mener de (stort sett) betydelig kortere enn det der. Frisyren var veldig fin, og hvis du føler deg fin og velstelt blir du flott uansett :-) og DET legger gutta merke til.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Jeg har hatt kort hår - typ guttekort. Og jeg lover deg: Det der er ikke kort hår. Det føles kanskje sånn for oss jenter hvis vi går fra laaangt hår til skulderlangt, men når gutter sier de ikke liker jenter med kort hår mener de (stort sett) betydelig kortere enn det der. Frisyren var veldig fin, og hvis du føler deg fin og velstelt blir du flott uansett :-) og DET legger gutta merke til. Får håpe det! har så lyst, men er redd for at han synes det er rart, hehe. Men vi ble jo sammen da håret mitt var på den lengden (kanskje en cm lengre). Anonymous poster hash: c7d62...bed
snilla Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Får håpe det! har så lyst, men er redd for at han synes det er rart, hehe. Men vi ble jo sammen da håret mitt var på den lengden (kanskje en cm lengre). Anonymous poster hash: c7d62...bed Gutter er litt rare sånn :-) Kjæresten min var litt skeptisk før jeg klipte meg, men når jeg kom hjem med ny guttekort frisyre syntes han jeg var kjempefin. Fikk også myyye mer oppmerksomhet fra andre gutter enn jeg fikk med langt hår. Jeg ble litt lei og har fått langt hår igjen. Men poenget er at bare setningen "jeg vil klippe med kort" er litt skremmende for gutter :-) hehe! Og skulle håret bli for kort, vil det rekke deg til puppene igjen før sommeren. Ingen krise mao :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå