AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Hva er den kvaliteten du synes er best med kjæresten din? Jeg kan begynne da. Jeg synes det er vanskelig å velge 1 ting, men en ting jeg virkelig elsker med han er at han er en skikkelig godgutt Så når han kommer til meg så vil han bare ligge og klemme meg hele tiden, og om det er noen dager siden sist, så klemmer han meg så hardt at jeg nesten ikke får puste Det er liksom aldri noen tvil i at han er glad i meg når vi er sammen, og det er veldig godt. Anonymous poster hash: 18921...a08
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 At han mangler det macho-skjoldet som altfor mange menn gjemmer seg bak, ihvertfall sammen med meg. Han kan gråte, drite seg ut, le og tulle, vise omsorg, bekymring, og rett og slett være seg selv 100% sammen med meg, og det tar jeg som et enormt kompliment. Det er også en befrielse, for det betyr at jeg kan være meg selv fult ut med ham også. Vi står hverandre derfor veldig, veldig nær, og det føles meget godt. Vi er bestevenner, rett og slett! Anonymous poster hash: 39051...d14 1
Anglofil Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Humoren hans. Vi har helt lik humor, og det er noe av det fineste i forholdet vårt. Vi kan le mye sammen. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Han er laidback:) Han skjønner at jeg er et jævla menneske og har ikke urealistiske forestillinger om at damer ikke har hår på musa eller under armene og er helt i fra seg om jeg ikke er nybarbert:P Ikke er det et problem at jeg tøffler rundt hjemme i slabbedask-klær, eller sitter i bare trusa å spiser is og ser tegnefilm, eller promper eller raper eller whatever:P Kan gjøre alt dette uten at han synes jeg er noe mindre sexy^^, Dog humor er en GOD nummer to! Anonymous poster hash: 74ef7...2ae
Gjest s@nd Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Det samme som deg, TS. Han er så god, snill og glad i meg. Og det er jeg så utrolig glad for!! Når jeg kommer hjem bare ligger han og holder rundt meg i senga. Om morgenen ligger han som regel å klemmer rundt meg, og vil ikke slippe. Haha:) Er så fint å ha en slik person ved min side;)
Leopanter Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Han er så velsignet tålmodig Og langt ifra overfladisk. Han får meg ned på jorda, for jeg er både utålmodig og bittelitt overfladisk
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Vanskelig å velge en ting siden hele ham er så fantastisk, men det beste må være at han er så flink til å vise meg hva han føler! Det er noe jeg aldri har opplevd før. Jeg føler meg helt trygg!Anonymous poster hash: f195e...fbb
Ruby_Tuesday Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Det beste med kjæresten er at han er omsorgsfull og veldig morsom! Han får meg til å le hver eneste dag.
Gjest Mupsi Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Han er flink til å få meg til å le og bli glad igjen når jeg er lei meg.
Gjest TheRighteous Skrevet 15. november 2013 #10 Skrevet 15. november 2013 Han er utrolig ærlig, uansett om han vet det skaper ubehag så forteller han ting, så lenge han mener jeg fortjener/ville likt å vite det. Akkurat det setter jeg veldig stor pris på!
Gjest Evans Skrevet 15. november 2013 #11 Skrevet 15. november 2013 Om det skal være en ting, så må det være at hun er utrolig støttende, men samtidig realtistisk. Hun har stor tro på meg og støtter meg fullt ut på de rare visjonene og prosjektene jeg har, så sant jeg ikke er på feil vei
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #12 Skrevet 15. november 2013 At hun ikke lenger er kjæresten min....Anonymous poster hash: 13ab3...899
Auroressa Skrevet 16. november 2013 #13 Skrevet 16. november 2013 Han får meg til og le, sånn le le, vist dere skjønner, ikke en overfladisk latter, men virkelig le med hele kroppen, og det gjør meg glad 1
Gjest *dragoon* Skrevet 16. november 2013 #14 Skrevet 16. november 2013 (endret) Han er der for meg og støtter meg uansett! Etter flere år hvor jeg har sliti med depresjon og angst og i tillegg har en personlighetsforstyrrelse så står han fortsatt støtt ved min side. Jeg har nok til tider vært verdens vanskeligste jente å være sammen med, men han har holdt seg positiv, støttet meg og hjulpet meg. Uten han hadde jeg vært død i dag, enkelt og greit! Endret 16. november 2013 av *dragoon* 1
Anders42 Skrevet 16. november 2013 #15 Skrevet 16. november 2013 Mest damer som forteller om sin type her , så da kan jeg jo fortelle om min kjæreste Hun er utrolig snill og god , et tvers igjennom godt menneske , omsorgsfull og sprek:) Ærlig , hyggelig og ikke minst , deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå