opa| Skrevet 7. mai 2004 #1 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg skal opp til muntlig eksamen som privatist til mandagen i nyere historie. Et par uker før eksamen fikk vi beskjed av vår faglærer at han ikke kom til å være tilstede under eksamen pga sykemelding og at han da ikke har lov til å være der. Syns det er utrolig kjipt, liker faglæreren min og og trur jeg ville følt meg mer trygg med et "kjent tryne" under eksamen. Jeg klarer meg nok, men er det noen andre her som har noen erfaringer med dette "problemet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. mai 2004 #2 Del Skrevet 7. mai 2004 Du bør vel få en vikar som "skal være litt på din side", for det blir jo litt feil om det bare skal være en sensor tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opa| Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2004 Er klar over at jeg får en vikar, men dette er ikke fra skolen jeg går på, så er ikke kjent med denne personen og ville aller helst å ha foretrukket min faglærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 8. mai 2004 #4 Del Skrevet 8. mai 2004 Har vore i same situasjon som deg, der faglærar ikkje var tilstades og eg måtte få ein "vikar" med meg på mi side. Det var jo slett ikkje det same men det gjekk kjempeflott!! Når eg tenker på det i ettertid så hadde eg nok ikkje klart det betre med min faglærar der sidan eg skulle kunne alt likevell... Det går nok kjempe bra!!! Lykketil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå