AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg syns det er litt rart. Jeg har 0 problemer med å få nye venner, bli kjent med folk og snakke med hvem som helst om hva som helst. Har vært mye i USA så jeg kan dette med small-talk. Når det gjelder mannfolk så har jeg mange venner, men ingen aktuelle kjærestekandidater. Skjønner ikke hvorfor menn ikke liker meg? Føler menn seg truet av damer som har store vennekretser og som det skjer mye rundt? Jeg blir alltid invitert med på ting, enten om det er filmpremierer, happenings på utesteder, turer, fester etc. Kan bli litt slitsomt til tider så er flinkere til å si nei. Er en rolig og ordentlig jente, ikke den som er dritafull hver helg på byen. Anonymous poster hash: 59266...eb5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Tror ingen føler seg truet av det. Men jeg er i vertfall skrudd slik at jeg ønsker å finne en jente som på en eller annen måte trenger meg. Om hun ikke trenger meg, så tror jeg at det er ingen mulighet for at hun er interessert, spesielt om hun har folk rundt seg hele tiden. Så er nå jeg ikke representativ men. Anonymous poster hash: cff32...e49
Gjest Summers Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 (endret) Jeg syns det er litt rart. Jeg har 0 problemer med å få nye venner, bli kjent med folk og snakke med hvem som helst om hva som helst. Har vært mye i USA så jeg kan dette med small-talk. Når det gjelder mannfolk så har jeg mange venner, men ingen aktuelle kjærestekandidater. Skjønner ikke hvorfor menn ikke liker meg? Føler menn seg truet av damer som har store vennekretser og som det skjer mye rundt? Jeg blir alltid invitert med på ting, enten om det er filmpremierer, happenings på utesteder, turer, fester etc. Kan bli litt slitsomt til tider så er flinkere til å si nei. Er en rolig og ordentlig jente, ikke den som er dritafull hver helg på byen. Anonymous poster hash: 59266...eb5 Men får du avslag når du prøver deg på gutter eller er det bare at du venter på at de skal prøve seg på deg? Og er du pen? Edit: tror ikke menn føler seg truet av vennekretsen din. Endret 15. november 2013 av Summers
Gjest .-L-. Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 (endret) Vanskelig å svare på. Kan jo være fordi du ikke signaliserer at du er interessert? Har snakket en del ganger med jente på skolen som er mer av den skikkelige typen. Hun har også mange venner og er generelt populær blant folk. Jeg synes det er veldig vanskelig å se på henne om hun er interessert eller ikke. Hun kan bli glad for å se meg , starte en samtale osv, men det som mangler er flørting fra hennes side. Det er virker til tider som hun bare er hyggelig og derfor har jeg heller ikke spurt henne ut. Endret 15. november 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Men får du avslag når du prøver deg på gutter eller er det bare at du venter på at de skal prøve seg på deg? Og er du pen? Edit: tror ikke menn føler seg truet av vennekretsen din. Vet ikke om jeg er pen, men har hvertfall hørt av andre at jeg er det. Likevel blir jeg alltid dumpet og utsatt for utroskap gang på gang. Får ikke en dritt igjen for å være trofast tydeligvis.. Jeg er ikke den som sjekker opp menn i tide og utide nei, men det var noen av kameratene mine som mente at de jeg har vært sammen med kanskje føler seg truet fordi jeg er så i vinden eller hva jeg skal kalle det. Trodde det skulle være såpass enkelt som at når man var populær blant venner så var man populær blant menn og.. Anonymous poster hash: 59266...eb5
Gjest Summers Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 (endret) Trodde det skulle være såpass enkelt som at når man var populær blant venner så var man populær blant menn og.. Anonymous poster hash: 59266...eb5 Det trodde faktisk jeg også, er man pen og kul å henge med så er man jo egentlig et varp. Endret 15. november 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Det er det samme som gjelder her som for gutter/menn som blir "friendzonet": Du må flørte og opptre som en potensiell kjæreste (eller pulevenn, om det er det du vil), ikke som en "kamerat". Anonymous poster hash: 03c36...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå