Gå til innhold

Kommer du til å være like aktiv på KG etter bryllupet?

Kommer du til å være like aktiv på KG etter bryllupet?  

1. 1. Kommer du til å være like aktiv på KG etter bryllupet?

• Ja, kommer til å gi min erfaring til de andre kommende bruder
      7
    • Nei
      12
    • Ja, men på de andre temaene
      19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å tenker her... Blir nesten rart når bryllupet er over. Jeg har nemlig brukt mye tid her inne på bryllupsforumet. Fått masse tips, og gode råd. Samt støtte ved frustrasjon! Kommer jeg til å bruke forumet like mye lenger? Blir jo evnt andre forumer da. Men jeg tror faktisk mitt svar er NEI! Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det, så jeg har svart nei...

Skrevet

Jeg var mye på KG i tiden før jeg giftet meg.

Etter bryllupet reduserte jeg det veldig.

Bryllup og baby er liksom ikke like interessant lenger, og det er jo stort sett disse temaene KG dreier seg om.

Jeg stikker likevel nesa innom daglig, men fra å være her 7-8 timer i døgnet, er jeg nå nede på 30 minutter om dagen.

Jeg har funnet andre forum som jeg trives bedre i. :wink:

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg bgynte på kg fordi jeg skulle gifte meg og trenger tips. Nå er jeg her fortsatt veldig mye. Finnes mye annet interessant også.

Skrevet

Det kommer nok til avta litt tenker jeg. Men jeg er jo inne på andre temaer også, så det kommer jeg nok til å fortsette med. :)

Skrevet

Jeg kommer nok sikkert til å være her ja, men ikke så mye inne på bryllup tenker jeg!

Skrevet

Det kommer nok til å avta litt akkurat her i forumet for bryllup, men kommer nok til å være litt innom andre temae. Men jeg kommer nok helt sikkert til å stikke nesa innom for å se hva som skjer her! :P

Skrevet

Dere kommer nok tilbake når det er baby på tur tenker jeg..... :wink:

*selv har jeg vært på KG like mye etter at jeg giftet meg som før*

Gjest Madley
Skrevet

Jeg var her lenge før vi ble enige om å gifte oss. Så nei, kommer sikkert ikke til å forsvinne...

Forsvinner nok mer når jeg negynner å jobbe igjen :ler:

Skrevet

Jeg fant KG da jeg skulle gifte meg for 2 1/2 år siden, og har vært her etter det!

Gjest Embla s
Skrevet
Blir nok ikke borte nei.....

BRA :)

Skrevet

Jeg blir ikke borte, nei....

Synes KG byr på så mye fint, som jeg setter veldig pris på.

Skrevet

Hvorfor ikke et simpelt "ja"?

*velger å ikke krysse av, men sier bare "ja"*

Gjest Muslingen
Skrevet

Hmmm, kommer nok ikke til å være her like mye som før, men titter nok innom av og til. :) Synes slike forum er helt topp jeg! Får svar på alt mellom himmel og jord som man går å lurer på. :ler:

Gjest MrsL
Skrevet

Jepp jeg kommer til å være her etterpå :wink:

Skrevet

Kommer til og vere på kg, men ikke såå mye på bryllup. :-)

Skrevet

Blir nok værende,men på andre forum!Og titter sikkert innom på bryllup av og til :P

Skrevet

Kommer nok til å ramle innom KG ja også ETTER 28. mai :) Om ikke annet for å gi andre kommende bruder tips/råd.

Men, KG er jo så mye mer enn bare barn-og-bryllup da ;)

Skrevet

Er nok blitt avhengig, ja..., men kommer nok til å være mer aktiv inne på de andre foraene enn akkurat her inne blant de giftegærne! :) Men som de andre sier; kommer nok til å stikke innom her for å se hva folk grubler på og om jeg kan hjelpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...