AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg har begynt å trene målet er å få en tonet kropp. Jeg er 1,53 høy og veier 44 kilo, er veldig stramm fra før, så vill bare få en tonet kropp Maten greier jeg fint, spiser som jeg skal Mandag; core. Tirsdag; Morgen; sykkling. Kveld; corebar. Onsdag; pilates. Torsdag: Corebar. Fredag; jogge og noen øvelser hjemme. Tror dere dette er bra nokk til å få en tonet kropp ? Anonymous poster hash: fdc11...bc2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Eh. nei. er du 12 år? Anonymous poster hash: 25a9c...129
Gjest Runforit Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Du kan få en tonet kropp av å slik trening ja. Jeg er veldig tonet og definert og driver kun med jogging. Så lenge fettprosenten er lav og en får på muskelmasse så vil en se fit ut.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Du kan få en tonet kropp av å slik trening ja. Jeg er veldig tonet og definert og driver kun med jogging. Så lenge fettprosenten er lav og en får på muskelmasse så vil en se fit ut. Fettprosenten min var perfekt når jeg var hos en pt som målte det. Så er spent på ukene fremmover, om jeg ser noen resultater kan man virkelig få en tonet kropp bare med jogging ? Anonymous poster hash: fdc11...bc2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Eh. nei. er du 12 år? Anonymous poster hash: 25a9c...129 Nei, men skulle nesten tro du var det.. Anonymous poster hash: fdc11...bc2 1
Gjest Runforit Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Fettprosenten min var perfekt når jeg var hos en pt som målte det. Så er spent på ukene fremmover, om jeg ser noen resultater kan man virkelig få en tonet kropp bare med jogging ? Anonymous poster hash: fdc11...bc2 Vel, jeg har sixpack og tar ikke en eneste mageøvelse. Men det er viktig å spise nok når en jogger for det brenner mye kalorier. Med rett kosthold sammen med jogging så kan en bli veldig tonet og definert
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Vel, jeg har sixpack og tar ikke en eneste mageøvelse. Men det er viktig å spise nok når en jogger for det brenner mye kalorier. Med rett kosthold sammen med jogging så kan en bli veldig tonet og definert Anonymous poster hash: fdc11...bc2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Vel, jeg har sixpack og tar ikke en eneste mageøvelse. Men det er viktig å spise nok når en jogger for det brenner mye kalorier. Med rett kosthold sammen med jogging så kan en bli veldig tonet og definert Får vell begynne å jogge da Anonymous poster hash: fdc11...bc2
Gjest meh Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Fettprosenten min var perfekt når jeg var hos en pt som målte det. Så er spent på ukene fremmover, om jeg ser noen resultater kan man virkelig få en tonet kropp bare med jogging ? Du sier du har relativt lav fettprosent, jogging o.l har mest for seg hvis du vil forbrenne litt ekstra kalorier sånn utseendemessig, skal du få litt mer muskler og bli "tonet" må du trene styrke også, men gå for all del ikke i den klassiske jentefeilen og bruk for lette vekter i frykt for å bli for stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå