Gå til innhold

Typen pynter seg for byn, men ikke i hverdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

UFF, kjenner jeg er lei. Typen tar voks og alt i håret for og gå på byn i helgene, men han gjør det ALDRI i uke dagene. Selv jeg sminker meg hveer eneste dag, er noen ganger jeg ikke har gjort det, men da har jeg fått høre det av han..Og når jeg spør om han kan drite i og ta voks i håret en helg, for og gå på byn..så sier han nei.. Men alltid unnskyldninger i uke dagene....

Hva skal jeg gjøre? Føler han ikke vil pynte seg for meg lenger.. Han var flink på det i starten..Nå blir han bare sur når jeg spør han om han kan pynte seg eller la være å ta på voks for og gå på byn siden han ikke ellers går med voks..

Anonymous poster hash: f6a0d...1e1

Anonymous poster hash: f6a0d...1e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh.. Kan ikke han få lov å pynte seg når han skal ut?

• Liker 5
Gjest Randomjente
Skrevet

Da kan jo han pynte seg alle andre dager i uken også da. Er ikke så jævlig stress og stelle seg for og se fin ut for damen sin. Tar ikke så lang tid og bare ta i voks...

• Liker 1
Skrevet

Her "pynter" typen seg med voks i håret stort sett hver dag, og jeg "pynter" meg med mascara på ukedagene og "fulle pakke" ved spesielle anledninger. Jeg synes det er naturlig å pynte seg når man skal ut selv om man ikke gjør det i hverdagen, men det verste her synes jeg er at "du får høre det" når du ikke sminker deg hver dag? What?

Gjest Randomjente
Skrevet

Blir litt lei meg egentlig, for han går aldri med voks i uke dagene men klager på meg de få gangene jeg går uten sminke. Og de gangene han går på byn, så er voks døds viktig for han. Men ikke ellers..

Er ganske så normalt og ville se fin ut for damen sin da, og ikke se helt slask ut hele forbanna tiden...Så blir litt oppgitt...Vet ikke hva jeg skal gjøre. Når vi er ute sammen, så vil jeg jo at han skal se stelt ut..Og ha voks i håret, sånn som alle andre har....

Skrevet

Hvorfor pynter dere dere på hverdager i det hele tatt. :plystre:

Anonymous poster hash: 68804...320
  • Liker 4
Gjest Randomjente
Skrevet

Er jo normalt og sminke seg i hverdagen og ta voks i håret, for og se noenlunde ok ut.. :P

Gjest Randomjente
Skrevet

Ehh.. Kan ikke han få lov å pynte seg når han skal ut?

Joda, selvfølgelig. Men jævlig rart at han ikke gjør det ellers i hverdagen da..At plutselig når han skal ut er det så viktig og se bra og fin ut... ;-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde det var partneren sin man skulle gjøre seg fin for jeg. Merkelig og lat type du har.

Anonymous poster hash: 6d1bb...c7b
  • Liker 1
Skrevet

Typen min har heller ikke voks i håret til vanlig, men han er uansett like fin ;) Men han pynter seg når han skal ut, selv om han drar ut uten meg, men det plager ikke meg akkurat. Jeg vet det er meg han er sammen med uansett så.

Anonymous poster hash: dcae5...0ec
  • Liker 2
Gjest Randomjente
Skrevet

Jeg trodde det var partneren sin man skulle gjøre seg fin for jeg. Merkelig og lat type du har.

Det jeg og trodde.... Han var flink på det i starten, men no er det kun når han skal ut på byn og da vil han være fin med voks i håret, så spurte han om han kunne la vær og ta voks i håret når han gikk ut for det ikke var viktig i uke dagene, men da ble han bare sur og grinete...

• Liker 1
Gjest Randomjente
Skrevet

Typen min har heller ikke voks i håret til vanlig, men han er uansett like fin ;) Men han pynter seg når han skal ut, selv om han drar ut uten meg, men det plager ikke meg akkurat. Jeg vet det er meg han er sammen med uansett så.

Det plager meg, selv om han er like fin uten.. Liker bare når gutter ser velstelt ut og noenlunde ok ut... Han går ut uten meg også, det plager meg ikke. Men syns det er litt MERKELIG at det er døds viktig for han når han skal på byn at han skal se kjempe kjekk ut, men ikke foran damen sin i uke dagene liksom...

Skrevet

Det jeg og trodde.... Han var flink på det i starten, men no er det kun når han skal ut på byn og da vil han være fin med voks i håret, så spurte han om han kunne la vær og ta voks i håret når han gikk ut for det ikke var viktig i uke dagene, men da ble han bare sur og grinete...

Da hadde jeg ikke sminka meg heller. Klager han på det, så får du si at når han ikke gidder å gjøre noe, hvorfor skal du? :)

• Liker 3
Skrevet

Det plager meg, selv om han er like fin uten.. Liker bare når gutter ser velstelt ut og noenlunde ok ut... Han går ut uten meg også, det plager meg ikke. Men syns det er litt MERKELIG at det er døds viktig for han når han skal på byn at han skal se kjempe kjekk ut, men ikke foran damen sin i uke dagene liksom...

Men hvis han ser like fin ut uten så bør det jo ikke spille noen rolle om han har på voks eller ikke? : )

Jeg for min del er dødsglad for at typen min ikke bruker voks, for hår som er fult av voks er bare skikkelig ekkelt å ta på.

Skrevet

Løp etter han med voks i hendene. SI "Nå skal du vokses"

• Liker 3
Gjest Randomjente
Skrevet

Løp etter han med voks i hendene. SI "Nå skal du vokses"

Hahaha, der fikk jeg et smil på munnen ja :D

• Liker 1
Gjest Randomjente
Skrevet

Men hvis han ser like fin ut uten så bør det jo ikke spille noen rolle om han har på voks eller ikke? : )

Jeg for min del er dødsglad for at typen min ikke bruker voks, for hår som er fult av voks er bare skikkelig ekkelt å ta på.

Jeg liker jo han best med voks, når håret er fint. :P Jeg liker gutter med voks, sånn har det alltid vært.. Liker når gutter steller seg om morningen og fikser håret...

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker jo han best med voks, når håret er fint. :P Jeg liker gutter med voks, sånn har det alltid vært.. Liker når gutter steller seg om morningen og fikser håret...

javel, da får du enten godta han som han er, eller så får du finne deg en annen fyr som bruker voks hver dag :)

• Liker 2
Gjest Randomjente
Skrevet

Da hadde jeg ikke sminka meg heller. Klager han på det, så får du si at når han ikke gidder å gjøre noe, hvorfor skal du? :)

Sant det.. Men jeg er bare sånn, liker og se noenlunde okei ut..Han og var sånn i starten, vet ikke hva som har skjedd med han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...