AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Bare lurer på om det finnes noe slikt som low cut strømpebukser Jeg er så plaget med strømpebukser og kan ikke gå uten. Jeg har sikkert 40 par borti skuffa her, og samtlige når jo til midjen. Og de er jo så grusomt stramme at jeg får vondt i magen etter en halvtimes tid:\ Pluss at jeg får jo valker siden det er der jeg er "mykest" Kan ikke gå opp en størrelse heller for da blir de for store i beina igjen. Ikke kan jeg rulle dem ned på hoftene heller for da ser man en sånn liten pølsering hele veien rundt :frown: For å være ærlig skjønner jeg ikke hva strømpebuksa har å gjøre oppe i midjen uansett? De burde jo, i mitt hode, sitte på hofta der det er bein, da får man hverken vondt i magen, valker eller pølseringer:P Eller er det bare jeg som er tjukk over magen? Anonymous poster hash: 83fb0...bcf Anonymous poster hash: 83fb0...bcf
Gjest ghej75 Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Har samme problemet. Hater hvordan strømpebukser sitter kjempestramt i livet og klemmer midjen og hoftene innover til en todelt fleskemuffin . Hadde low cuts før, men får ikke tak i det lengre. Kom over disse her om dagen og vurderer å prøve dem: http://www.laredoute.no/dim/strompebukse/327033?N=1z141xaZ69o&Ns=RankValue5|1&Nao=8. Alternativt vurderer jeg gode, gamle lårstrømper.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Har samme problemet. Hater hvordan strømpebukser sitter kjempestramt i livet og klemmer midjen og hoftene innover til en todelt fleskemuffin . Hadde low cuts før, men får ikke tak i det lengre. Kom over disse her om dagen og vurderer å prøve dem: http://www.laredoute.no/dim/strompebukse/327033?N=1z141xaZ69o&Ns=RankValue5|1&Nao=8. Alternativt vurderer jeg gode, gamle lårstrømper. der lo jeg høyt! Har tenkt på strømper men tror jeg vil støte på et lignende problem da jeg har tynne legger men tykke lår:P Kommer jeg sikkert til å få valker på låra i stedet Men likte strømpebuksa på linken:) Vet du om det er fot på dem eller er de kuttet ved ankelen? Anonymous poster hash: 83fb0...bcf
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Jeg mener jeg har sett low waist strømpebukser flere steder, som H&M, Lindex og Cubus. Har hatt et par selv også, syntes de skled så mye lettere ned enn vanlige. Jeg har veldig lange bein da, så det blir fort strømpebukse-sagging på meg. Jeg hater også når strikken går midt på magen, min løsning er å kjøpe high waist. Dette finnes det veldig mye av, flere strømpebukser med control top/hold in går helt opp til brystene. Det er ikke toppen av komfort i lengden det heller, men det slår at strikken skjærer inn i sideflesket og man får også en helt strømlinjeformet silhuett under stramme kjoler.
Gjest ghej75 Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 der lo jeg høyt! Har tenkt på strømper men tror jeg vil støte på et lignende problem da jeg har tynne legger men tykke lår:P Kommer jeg sikkert til å få valker på låra i stedet Men likte strømpebuksa på linken:) Vet du om det er fot på dem eller er de kuttet ved ankelen? Anonymous poster hash: 83fb0...bcf Hehe, det har jeg ikke tenkt på med tanke på lårstrømper, men det er vel i så fall hakket lettere å skjule under en kjole. Hmm, jeg vet ikke om det ikke er full strømpebukse, så teit at de ikke viste foten. Jeg vil vel anta at de hadde kalt det leggings om de kuttet ved foten (hvem i alle dager trenger strømpebukser som er kuttet ved foten? Sukk.) Si fra om du prøver!
Gjest ghej75 Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Jeg mener jeg har sett low waist strømpebukser flere steder, som H&M, Lindex og Cubus. Har hatt et par selv også, syntes de skled så mye lettere ned enn vanlige. Jeg har veldig lange bein da, så det blir fort strømpebukse-sagging på meg. Jeg hater også når strikken går midt på magen, min løsning er å kjøpe high waist. Dette finnes det veldig mye av, flere strømpebukser med control top/hold in går helt opp til brystene. Det er ikke toppen av komfort i lengden det heller, men det slår at strikken skjærer inn i sideflesket og man får også en helt strømlinjeformet silhuett under stramme kjoler. Der har jeg problem med at jeg har så utstående ribbein (altså jeg er ikke tynn, jeg er bare mye breiere oppover enn i livet) at strømpebuksen ruller ned igjen og jeg er like langt..
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Jeg mener jeg har sett low waist strømpebukser flere steder, som H&M, Lindex og Cubus. Har hatt et par selv også, syntes de skled så mye lettere ned enn vanlige. Jeg har veldig lange bein da, så det blir fort strømpebukse-sagging på meg. Jeg hater også når strikken går midt på magen, min løsning er å kjøpe high waist. Dette finnes det veldig mye av, flere strømpebukser med control top/hold in går helt opp til brystene. Det er ikke toppen av komfort i lengden det heller, men det slår at strikken skjærer inn i sideflesket og man får også en helt strømlinjeformet silhuett under stramme kjoler. Godt å høre jeg ikke er helt alene Men om du mener du har sett low waist strømpebukser på slike vanlige kjedebutikker må jeg jo gå å se en gang til:D Har prøvd noe lignende som går opp til bysten, men jeg har stort... øh, ribbe-bur? så ble bare at de rullet seg nedover, men kan kanskje ha vært feil størrelse bare. Hehe, det har jeg ikke tenkt på med tanke på lårstrømper, men det er vel i så fall hakket lettere å skjule under en kjole. Hmm, jeg vet ikke om det ikke er full strømpebukse, så teit at de ikke viste foten. Jeg vil vel anta at de hadde kalt det leggings om de kuttet ved foten (hvem i alle dager trenger strømpebukser som er kuttet ved foten? Sukk.) Si fra om du prøver! Hehe, godt poeng! Skal vurdere det litt, strømpebuksene var flotte men kanskje ikke helt til den hvite kjolen jeg skal ha på meg på julebord:P Anonymous poster hash: 83fb0...bcf
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Haha. Vi har tydeligvis alle vårt! High waist sitter som støpt på ribbekassa mi, imens low waist ruller nedover og blir hengende under rumpa. Ikke en god følelse når man spankulerer på vei til jobben i skjørt og ikke har noen steder for å gjemme seg og justere Stay ups funker jo også bra! Enda kjedeligere om de begynner å rulle nedover da, men det har vel bare skjedd meg en gang eller to.
Gjest Nanne70 Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Har samme problemet. Hater hvordan strømpebukser sitter kjempestramt i livet og klemmer midjen og hoftene innover til en todelt fleskemuffin . Hadde low cuts før, men får ikke tak i det lengre. Kom over disse her om dagen og vurderer å prøve dem: http://www.laredoute.no/dim/strompebukse/327033?N=1z141xaZ69o&Ns=RankValue5|1&Nao=8. Alternativt vurderer jeg gode, gamle lårstrømper. Kan anbefale disse, de er veldig behagelige på.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Irriterte meg i mange år over det samme, og bruker nå i stedet nesten kun stay-ups. Kjøpt i riktig størrelse, er de veldig bra på! Anonymous poster hash: a66f6...cbf 1
Stocking lover Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Irriterte meg i mange år over det samme, og bruker nå i stedet nesten kun stay-ups. Kjøpt i riktig størrelse, er de veldig bra på! Anonymous poster hash: a66f6...cbf Enig! Dessuten er strømper med strømpeholder også et greit alternativ. Glir ikke nedover som enkelte her inne er redd for. Er dert dette noen av dere kaller "lårstrømper"? Hilsen fra Ludmila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå