Gå til innhold

Singel - sjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting...

Jeg har vært singel i nærmere ett år nå, og har begynt å spise en del mer sjokolade enn jeg gjorde tidligere. Føler jeg på en måte har erstattet en kjæreste med sjokolade. Er det flere som har det sånn? Er det normalt? :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt!

Anonymous poster hash: f66cc...33a
  • Liker 2
Skrevet

Helt normalt!

Anonymous poster hash: f66cc...33a

Det er bra, er vel ikke den eneste vil jeg tro :)

Skrevet

Jeg spiste mye sjokolade når jeg var i et dårlig forhold. Da jeg ble singel spiste jeg mye sjokolade i de periodene jeg ble terrorisert. Ellers spiser jeg lite sjokolade.

Men jeg tror det kan ha noe med trivsel å gjøre

Anonymous poster hash: b810e...376

• Liker 2
Skrevet

Du spiser nok sjokolade fordi du savner noe i forholdet. Sjokoladen blir på en måte kjæresten din. :P Og det er helt normalt! Husker jeg spiste mye sjokolade de dagene jeg var deppa, fordi i det sekundet jeg svelgte sjokoladen, så blei jeg glad. Men den følelsen forsvant fort gitt. :P

Anonymous poster hash: 09c4f...676
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg spiser mye sjokolade av kjedsomhet osv. Hadde foretrukket å "spist" på en mann på en fredagskveld i stedet :)

Anonymous poster hash: 5d0b2...0df
  • Liker 2
Skrevet

Blir dere ikke feite av det?

Anonymous poster hash: 38358...b3a
Skrevet

Blir dere ikke feite av det?

Anonymous poster hash: 38358...b3a

Nei jeg er kjempeslank. Men nå spiser jeg ikke så mye vanlig mat heller, så det er nok grunnen. :P Også trener jeg mye.

Anonymous poster hash: 09c4f...676

Skrevet

Sjokolade er sunt. I hvert fall den typen med 70% kakao innehold.

Sjokolade gir forøvrig noen av de samme kjemiske reaksjonene i kroppen som en forelskelse.

Så spis mørk sjokolade med god samvittighet ;)

• Liker 1
Skrevet

Føler jeg på en måte har erstattet en kjæreste med sjokolade?

Er det normalt? :P

Ja.

Ja.

Skrevet

Da får jeg vel bare begynne å spise mer sjokolade selv da... ble singel for noen md siden og mistrives veldig i singellivet. Men har ikke turd å spise så mye sjokolade i frykt for å legge på meg... men fader ass! Må ha sjokolade -.-

Anonymous poster hash: 29dce...86d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg slutta nesten å spise sjokolade etter jeg ble singel jeg. Ser ikke kosen i å spise sånt alene :P

Skrevet

Jeg spiste mye sjokolade når jeg var i et dårlig forhold. Da jeg ble singel spiste jeg mye sjokolade i de periodene jeg ble terrorisert. Ellers spiser jeg lite sjokolade.

Men jeg tror det kan ha noe med trivsel å gjøre

Anonymous poster hash: b810e...376

Enig! Jeg har opplevd akkurat det samme. :Nikke:

Anonymous poster hash: fbd7c...d7d

Skrevet

Jeg slutta nesten å spise sjokolade etter jeg ble singel jeg. Ser ikke kosen i å spise sånt alene :P

Motsatt her. Ser ikke kosen med å spise sammen med andre, da kan vi prate og gjøre andre ting. Spiser bare snop alene :)

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg spiser mye sjokolade av kjedsomhet osv. Hadde foretrukket å "spist" på en mann på en fredagskveld i stedet :)

Bedre å spise sjokolade enn å involvere seg med en utro drittsekk av en mann.

Anonymous poster hash: f06da...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...