Gå til innhold

Jenter: Dersom dere har sex første kvelden..

32 stemmer

1. 1. Jenter: Ekskluderer sex på første kvelden med en gutt noe seriøst for deg?

• Sannsynligvis
      4
    • Ja
      2
    • Nei
      18
    • Kun dersom han var dårlig i sengen
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si du møter en gutt ute på byn, og dere har bra kjemi. Noe som gjør at dere da ender opp med å ha sex. Vanligvis betyr jo det at dette er en engagsgreie, hvertfall ikke noe seriøst. Hva betyr det for deg?

Grunnen til at jeg spør er at mange gutter skiller totalt mellom jenter som er aktuelle for forhold, og jenter de kan ha en ONS med. Det har jeg selv ikke helt sett poenget med. For min del ville jeg på ingen måte hatt sex med en jente jeg ikke hadde likt, og dersom sexen er bra ser jeg ikke problemet med å møtes igjen.

For øvrig er det ikke akkurat som om jeg går på byn for å finne meg dame, selv om det kanskje høres sånn ut ;) Om det kun ender opp med å være en ONS er det helt greit for min del det også.

Anonymous poster hash: 70732...814
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner dere ikke å bli ferdige med det her??

• Liker 2
Skrevet

Dersom jeg liker fyren ser jeg ingen grunn til å ikke møtes igjen :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en prippen jente og har ikke sex før jeg vet det er seriøst.. men jeg tror at dersom jeg ikke hadde vært så fastlenket i mine verdier så ville jeg kunne tenke på det som seriøst uansett :)

Anonymous poster hash: aedd6...a20
Skrevet

Dersom jeg liker fyren ser jeg ingen grunn til å ikke møtes igjen :)

Sier meg enig i dette.

Med mindre sexen var fryktelig.

Skrevet

Jeg har en tendens til å være hun ONS-jenta som går hjem likeglad uten å utveksle etternavn eller telefonnumre..

Men jeg begynner å bli klar for noe mer seriøst på mine 30+, så jeg får vel begynne å knipe igjen

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...