Gå til innhold

Kunne du latt deg forføre av en KGer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst?

Det er så mye dobbeltmoral og dårlige PUA-triks her at jeg blir kvalm.

Anonymous poster hash: 0ca32...2e4

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Ja. Det at hun er KG-bruker er ikke diskvalifiserende.

(regner med at spørsmålet var rettet mot damene siden du skrev PUA-triks, men håper det går greit at jeg svarte likevel)

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

PUA?

Pick Up Artist. En som bruker masse triks og psykologi og sånt for å (prøve å) dra damer.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

Det er mange som har latt seg forføre av en KGer ja. Jeg vet om hvertfall 10 stk.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, hun ene som postet bilde av seg selv er kanskje den peneste jenta jeg har sett på bilder eller i virkeligheten noensinne. I tillegg virket hun passe chill. Så det hadde nok gått mer på at jeg ikke hadde hatt sjans enn at hun ikke hadde fått meg.

Anonymous poster hash: c5c78...158
Skrevet

what-pick-up-artists-do.jpg

pick up artist

Pick Up Artist. En som bruker masse triks og psykologi og sånt for å (prøve å) dra damer.

:fnise: En strøm av forklaringer. Jo da, men da er det bare å gjøre det samme tilbake. Mess with their minds på samme måte. Eller blokker dem.

• Liker 1
Skrevet

Det er mange som har latt seg forføre av en KGer ja. Jeg vet om hvertfall 10 stk.

Av en og samme? :fnise: Huff da.

Spørsmål:

Er han superkjekk? Har han magiske evner i senga?

Hvis nei: Hvorfor i alle dager?

Anonymous poster hash: 7155c...573

Skrevet

Jeg antok forresten en HAN, men det kan jo like gjerne være en HUN ;)

Gjest Lillesiren
Skrevet

Vil ikke definere alle som har en bruker her på KG som én homogen masse, så skjønner ikke hvorfor det å være KG-er automatisk burde være diskvalifiserende?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Seriøst?

Det er så mye dobbeltmoral og dårlige PUA-triks her at jeg blir kvalm.

Anonymous poster hash: 0ca32...2e4

OMG! Hvem er det som bruker pua-triks? Dette er en klar neg!! Prøver du å bruke pua teori på mennene her inne? Avslørt...

Jeg er i utgangspunktet ikke verdens største fan av nettdating. Har møtt en fra nettet og det ble veldig vanskelig med avstand og slikt. Jeg kunne nok blitt sjarmert av en kg'er, men jeg er nok mest hyp på å finne noen som bor på samme sted.

Endret av .-L-.
Skrevet

Jeg har pult med en kger :danse:

Anonymous poster hash: 0b86e...026
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg kunne ikke falt for en mann som tilbringer mye av fritiden sin på et kvinneforum.

Et par greie, kloke menn her, som jeg sikkert kunne vært venn med da:)

Anonymous poster hash: 23c49...903
  • Liker 1
Skrevet

Jepp, hun ene som postet bilde av seg selv er kanskje den peneste jenta jeg har sett på bilder eller i virkeligheten noensinne. I tillegg virket hun passe chill. Så det hadde nok gått mer på at jeg ikke hadde hatt sjans enn at hun ikke hadde fått meg.

Anonymous poster hash: c5c78...158

Hvem er så dette da? Du er jo anonym uansett, så skader ikke lette litt på lokket for oss nysgjerrige;)

Anonymous poster hash: 14407...55f

Skrevet

Kunnskap, reflekteringsevne og humor er kvaliteter jeg setter høyt uansett på hvilken arena, så ja, jo, det er vel ikke noen mindre sjanse for å falle for noen på KG enn det er å falle for noen på gata.

• Liker 2
Skrevet

Av en og samme? :fnise: Huff da.

Spørsmål:

Er han superkjekk? Har han magiske evner i senga?

Hvis nei: Hvorfor i alle dager?

hvordan fikk du det ut av innlegget til Mynona? Dette med "av en og samme" mener jeg.. :lol:

• Liker 2
Skrevet

Nå ble jeg fryktelig nyskjerrig på om vi vet om de samme eller ei :ler:

For å svare på temaet:

Men joda, det er ikke umulig å la seg forføre fra en KG`er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...