Gjest Aria. Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Noen her som har bodd der? Det ser så fint ut der!
Solknapp Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Hei. Ja jeg har bodd der i noen år. Veldig fint om sommeren, men om vinteren var det dødt. Siden jeg ikke hadde lappen på det tidspunktet følte jeg at det ble langt til alle steder (Tønsberg, Horten osv) og tungvint med bussen.. Det er et veldig enkelt senter der med svært få butikker, og ønsker du noe mer må du reise til overnevnte. Sommeren er fantastisk der da, nede ved hotellet, bryggene ved vannet. For min del trivdes jeg bedre nærmere Tønsberg og reiste til Åsg.str på tur i stede.
Gjest Aria. Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Hei. Ja jeg har bodd der i noen år. Veldig fint om sommeren, men om vinteren var det dødt. Siden jeg ikke hadde lappen på det tidspunktet følte jeg at det ble langt til alle steder (Tønsberg, Horten osv) og tungvint med bussen.. Det er et veldig enkelt senter der med svært få butikker, og ønsker du noe mer må du reise til overnevnte. Sommeren er fantastisk der da, nede ved hotellet, bryggene ved vannet. For min del trivdes jeg bedre nærmere Tønsberg og reiste til Åsg.str på tur i stede. Høres ut som en koselig plass. Kan tenke meg det er øde og dødt om vinteren, har på følelsen at det er sånn mange steder hvor det er veldig fint på sommeren. Selv har jeg bil da, og liker veldig godt å kjøre. Det var visst ikke så mange her inne som bor/bodde der. Hvor syntes du det er finest og bo i hele Vestfold?
Gjest Houdini Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Det er idyllisk der! Om sommeren, vel og merke.
Frisørdama Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Tønsberg er best, men er superkoselig i Åsgårdstrand, men dødt om vintern. Men altså, det er jo ganske dødt de fleste steder om vintern uansett da, og har du bil er det no problemo :-)
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Jeg er fra Horten, men bor i Re nå. Trivdes veldig godt i Horten, men trives også godt i Re. Nesten uansett hvor man bor i Vestfold, så bor man sentralt. Ihvertfall hvis man har bil. Er ikke så gode bussforbindelser når man kommer litt inn i landet da. Hvis du har bil, vil jeg tro at det er greit å bo i Åsgårdstrand. Det er jo ikke så mange butikker på Paletten, men de har en grei nok Meny butikk der - selv om den ikke kan måle seg med Meny på Revetal da Anonymous poster hash: 9281c...0fc
Brimi Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Tror jeg har et glansbilde av Stokke. Selv om jeg opplevde mye dritt der er det mitt favorittsted! Men det er veldig fint og koselig i Åsgårdstrand også. Hadde hesten min der en stund også
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Tror jeg har et glansbilde av Stokke. Selv om jeg opplevde mye dritt der er det mitt favorittsted! Men det er veldig fint og koselig i Åsgårdstrand også. Hadde hesten min der en stund også Stokke har blitt skikkelig stort nå i de seinere år. Var der for ikke så lenge siden, å da kjente jeg meg ikke igjen. Sånn som jeg husker Stokke, så var det Alles Senteret som liksom var sentrum. Anonymous poster hash: 9281c...0fc
Solknapp Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Høres ut som en koselig plass. Kan tenke meg det er øde og dødt om vinteren, har på følelsen at det er sånn mange steder hvor det er veldig fint på sommeren. Selv har jeg bil da, og liker veldig godt å kjøre. Det var visst ikke så mange her inne som bor/bodde der. Hvor syntes du det er finest og bo i hele Vestfold? Jeg er fra Tønsberg og har bodd flere steder, men absolutte favoritten er nok Nøtterøy. Alt til sin tid som det heter og kommer helt an på livssituasjon/budsjett osv. Jeg liker også området nærmere Ringshaug, men det er nok et "sommersted".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå